Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Válás » Kedves fórumozók! Egy elvált...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Kedves fórumozók! Egy elvált apuka kérdése a következő: milyen jogi eszközeim vannak arra, hogy a megállapodott gyerektartáson felüli, az anyuka által éveken keresztül, a gyerekre hivatkozva elkönyörgött, magas összegű pénzt visszaszerezzem?

Figyelt kérdés
2015. ápr. 23. 12:29
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
6%
Te is tudod, hogy vissza tudod szerezni. Csak provokálod Dr. Gyik-ot.
2015. ápr. 23. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 A kérdező kommentje:
#11 Bocs, de ezt nem értem. Kifejtenéd légyszi?
2015. ápr. 23. 13:23
 13/27 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos nem tudod visszaszerezni. Sok ilyen ügyet láttam a gyakorlatban, habár én magam még nem vagyok gyakorló jogász (joghallgató vagyok), de erre nincs semmilyen mód. Mivel nem kölcsönként adtad, és nem írtatok kölcsönszerződést, plusz önszántadból a gyermektartáson felül fizetted, ezt a pénzt sajnos elbuktad. Tanulj a hibádból, legközelebb csak annyit adj, amennyiben megállapodtatok vagy a bíróság kiszabott, és ha valamit szeretnél a gyermeknek adni, ne pénzben add, hanem természetben! Amire szüksége van: ruha, játék, könyv, stb., attól is függően persze, hány éves és mire van szüksége. Vagy ha szeretne valamit, menjtek el együtt, válassza ki, amit szeretne, amire szüksége van, és úgy vedd meg. De többet ilyet ne csinálj, ha ilyen a gyerek anyja, hogy nem a gyerekre költi!
2015. ápr. 23. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Olyan eset is volt, amikor kimondottan kölcsönkért tőlem, X évre egy kimondott összeget. Erről emailben egyeztünk meg. Természetesen nem fizette vissza. Ez adhat alapot a követelésemnek?
2015. ápr. 23. 14:14
 15/27 anonim ***** válasza:
92%