Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Ha vásároltok a vaterán vagy...

Ha vásároltok a vaterán vagy tesz-veszen, mindig előre utáljátok a pénzt? Nem volt még ezzel probléma?

Figyelt kérdés
Vásároltam a babámnak egy játékot,én elutalnám előre szívesen,de a férjem nem akarja,csak utánvétellel,mert nem bízik abban hogy megjön az áru.Mivel ebben még kezdő vagyok,igy nem tudom mi a tapasztalat.Amikor eladtuk a fp hintát azt utánvétellel vették meg,viszont az sok pénz volt,igy érthető,ez amit most vettem 3-4 ezer ft.Ti elutalnátok?
2010. okt. 14. 08:05
 1/10 anonim ***** válasza:
Meg kell nézni az eladó értékeléseit. Ha mindenki azt írta, hogy megbízható partner, akkor nyugodtan!
2010. okt. 14. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
igen,igy van.vagy egy személyes átvételt ha lehetséges.először én is idegenkedtem ettől,de aztán megszoktam.persze csalók mindig vannak és lesznek is,de ez azért az értékelésein látszik,ha 20 jó,és rendes adásvétele volt,nem hiszem hogy pont téged vág át,hogy nem adja fel a terméket.
2010. okt. 14. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszi!Néztem az értékeléseket,elég sok van és mind jó!Én hajlok nagyon az utalás felé,majd meggyőzöm Apát:-))
2010. okt. 14. 08:13
 4/10 anonim ***** válasza:

Sok sok eladáson-vételen vagyok túl, én is mindig előre utalok (mondjuk nekem is max.5 ezer ft os érték volt amit vásároltam ott) megnézem az értékeléseket előtte.

Nekem is előre utalnak, csak utána küldöm.

Lekopogom, sose volt semmi probléma ezzel!!! Azzal már inkább hogy kinek mi az alig használt kategória, és mennyire szép valójában a termék, mert sokan lapítanak erről...na de ez benne a rizikó sajna:)

Szia!!

2010. okt. 14. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza: