Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Garanciális a babakocsi...

Garanciális a babakocsi visszavigyem vagy ne?

Figyelt kérdés

Augusztus elején vettünk a fiamnak egy új babakocsit(bababolt).Aug. végén volt a szülinapja akkor kapta meg illetve akkor kezdtük el használni azaz kicsivel több mint egy hónapja és már nyikorog és recseg a babakocsi azaz főképp az első 2 keréknél hallom de nagyon.Pedig vigyázva van rá nem földes,gödrös úton megyünk hanem járdán.

Tanácstalan vagyok vigyem vissza gariba vagy nincs értelme?Valaki esetleg járt már így?A garancia az pénzvisszaadás is vagy csak termék csere??


2012. okt. 4. 14:17
 1/4 anonim ***** válasza:

Egyik sem.

a garancis javítást takar. 3 napon belül van a termék cseréje, ha meghibásodik. más esetben szervíz javítása.

Szerintem semmi baja a babakocsinak, csak meg kellene olajozni.

milyen babakocsi?


jah pénzt senki nem ad vissza, max ha nagyon rendes akkor levásárolhatod az árát.

2012. okt. 4. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Szerintem mindenképpen vidd vissza. Először elküldik a márka szervizbe, ha javítható, akkor nem cserélik, illetve pénzt sem adnak vissza. Ha nem, akkor a többi megbeszélés kérdése. Ha javítás után többször visszatér a probléma, akkor szintén kérhetsz cserét, vagy pénzvisszafizetést. Nekünk a 3 hónapos kocsink esett szét, de mivel javítható volt nem cserélték. Mondjuk utána már nem volt gond vele.
2012. okt. 4. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Általában termék csere. Pénzt nem szeretnek sehol se visszafizetni.

Van, hogy be kell adnod, elküldik szervizbe és ennyi. Se csere kocsi, se semmi. Old meg.


Én elvittem a Kunert VIP babakocsinkat (legelső) a boltba, ahol vettem. Ugyan ezek voltak a problémáink. Közölte a nőci, hogy zsírozzam be a kerekeket, mert ő ezzel nem tud semmit se csinálni.

8 hónapos korában lecseréltem a kocsit egy PC 610-re.

Ugyan ott vettem, ahol a Kunert-et. Vártam ár 5 napot, mire megjött. Állandóan ment a hitegetés.

2 nap után kitört a kereke a kocsinak.

A bolt vezető, se garancia lapot, se blokkot nem adott, mondván úgyis hozzájuk kell visszavinni a kocsit és ha baj van, akkor majd ő intézi.

Én vissza vittem a kocsit és közöltem, hogy intézkedjen. Rám akarta verni az egész dolgot, de az alkalmazottja is mondta, hogy ez anyaghiba és hogy nem mi tehetünk arról, hogy a kereke kitört a VASBÓL!


1 hétig vártam egy ugyanolyan babakocsira. Végül felhívtam őket és közöltem, hogy kérem a pénzem vissza, mert még egy nyomorult csere kocsit se tudtak adni, úgy kellett kunyiznom más anyukáktól kölcsönbe!


Nem akarta vissza adni, erre közöltem, hogy semmi gond. Délután 3-ra ott vagyok a hatóságokkal.

Addigra ki volt töltve a garancia lap a kocsinkról és blokk is volt.

Vissza kaptam a pénzem és közöltem a nővel, hogy ahol csak tudom rossz hangját fogom kelteni az üzletének, mert katasztrófa az egész.


Egyébként az első kocsinkra (Kunert) csak 1,5 hónapot vártunk mire megérkezett és a bolt vezető még nem is tudott róla, hogy mi folyik a boltjában... a gyerekülésre, ami hozzá tartozott pedig laza 2 hónapot.

2012. okt. 4. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Ha csak nyikorog, én megpróbálnám megzsírozni, esetleg wd40-nel befújni. Ha ezt nem akarod, akkor vidd be a kocsit, de arra számíts, hogy kb 1,5-2 hét (Ha nem több) mire kész van, és valószínűleg cserekocsit sem adnak!
2012. okt. 4. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!