Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Mennyi jövedelem kell egy...

Mennyi jövedelem kell egy gyerek felneveléséhez felső-közép életszínvonalon?

Figyelt kérdés
2018. febr. 2. 11:59
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
76%
3: a hawaii nyaralás nem felső-közép, hanem konkrétan FELSŐ.
2018. febr. 2. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Áruljátok már el hogy neketek mi a foglalkozásotok? Mert akkor én is gyorsan munkahelyet váltok.

800e-1m Ft havi bevétel? de jó is lenne

és tényleg nem bántásból kérdezem

2018. febr. 2. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
9-es vagyok. Utolsó, èn vállalkozó vagyok, a fèrjem Hr vezető egy külföldi cègnèl.
2018. febr. 3. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Én mérnök vagyok párom üzemvezető, szintén mérnöki diplomákkal.

3-as

2018. febr. 3. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
100%
Ez a nagy baj a mai világban Magyarországon. Kétféle kereső létezik. Az eyik a vállalkozó, mérnök, aki párjávcal együtt millión felül visz haza. Másik, aki dolgozik nekik, aki párban örül a 200 ezernek. Egyik a másika nélkül nem létezne, nem maradna fent, de miért ez a hatalmas külömbség??? Lehet mondani, ne rinyálj, legyél vállalkozó, de ha mindenki vállalkozó, vezető, akkor ki termneli a pénzt???
2018. febr. 3. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

Én kérdeztem hogy kinek mi a szakmája. Nekem közgáz diplomám van és örülök a 150e fizetésemnek. És nem nagyon tudnék jobbat találni a környéken.

Párom nem diplomás.

2018. febr. 3. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu