Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Egyetemistaként szeretnék...

Egyetemistaként szeretnék korrepetálást vállalni angol nyelvből. Szülőként milyen tanácsot tudnátok adni?

Figyelt kérdés
Anglisztika szakos vagyok és igazából egy tök jó lehetőségnek tartanám a korrepetálást. Egyrészt érdekel és szívesen segítenék másoknak a nyelvtanulásban. Másrészt pedig idővel ez akár egy teljesen jó pénzkeresési lehetőség is lehet majd, hiszen legalább kapcsolódik a szakomhoz és rugalmas, könnyen beilleszthető az időbeosztásomba. Viszont még teljesen kezdő vagyok és nem tudom, hogy merre, hogyan induljak el. Belenéztem pár facebook csoportba, de az inkább picit elbizonytalanított, mert rengeteg tanári végzettséggel és több év tapasztalattal rendelkező ember is vállal magánórákat, korrepetálást... vannak többen anyanyelvi beszélők is vagy akik éveken keresztül külföldön éltek, de még egyetemisták hirdetéseiben is mindig ott szerepelnek a "több év tanítói tapasztalattal rendelkezem..." kezdetű mondatok. Nekem pedig ugye nincsenek ilyen referenciáim, nincsen még végzettségem (tanári ugye nem is lesz), tapasztalatom és kapcsolataim. Nem tudom, hogy hogyan kellene elkezdenem vagy hogyan találhatnék egyáltalán egy diákot is. Én is voltam még a másik oldalon, tehát magam is tisztában vagyok vele, hogy az sokkal vonzóbb, ha valaki már tapasztalt, jó híre van stb., ezért vagyok nehéz helyzetben. Maximum annyit tudok tenni, hogy ingyen és majd később is csak olcsóbban vállalok órákat, de sokan szerintem sokan akár úgy vannak vele, hogy több pénzt is hajlandóak kifizetni a minőségért cserébe, tehát lehet ez nem lenne elég.
2021. máj. 27. 19:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
14%

Az a legtisztább, ha az első tanítványaid ingyen vállalod. Ha megy és eredményes amit csinálsz, akkor majd ajánlani fognak más családoknak és nem kell vacakolni hirdetéssel.