Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Legyen megint első osztályos...

Legyen megint első osztályos a gyerek mert a nagatartásával gondok vannak?

Figyelt kérdés

Tanárnénik erősen javasolják. Csütörtök lesz évzáró,szerdáig jeleznem kell.


Adhd-s valószínüleg bár hivatalos papírunk nincs róla,folyamatban van. Az inteligencia szintje nagyon magas,a nevelésibe felmérték.

Ha újra elsős lenne ott pont ezért lenne rossz szerinten mert ezeket már tudja.

De ha megy 2.ba félek hogy a tanárnénik szivatni fogják.

Másik iskolába nem tudom vinni,ez a körzetes és innen is épphogy be esek a munkahelyre.


2022. jún. 18. 08:25
1 2 3 4 5
 21/48 anonim ***** válasza:
85%

4/5 vagyok.

Most hogy megnéztem, mi az ADHD, meglepődtem, milyen sok minden illik az iskolás énemre. Csak akkor még nem volt divat 4 betűs rövidítéseket aggatni ezekre a dolgokra. Nekem egy szenvedés volt, hogy nem haladunk az anyaggal, sokminden érdekelt az autófényezéstől az elektronikán át a programozásig , de semmi nem kötött le negyed óra 20 percnél tovább egyben.

Később a rendszeres sport sokat változtatott, plusz kb. még mindig olyan munkahelyen érzem jól magam, ahol más bedilizne a sok rohanástól.

Míg más leül programozni 8-16ig, én azt szeretem, ha valahol ilyen gond van, akkor programozok, más esetekben meg a villanyszerelőket meg a gépészeket támogatom.


Kb. nem lett volna rossz annak idején egy speciális iskola, ami nem attól speciális, hogy diliseket raknak oda, hanem tudják kezelni az ember ilyen fölösleges energiáit.

De akkoriban csak a “gyogyóba” küldtek el mindenkit, aki nem passzolt a közösségbe.

2022. jún. 18. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/48 anonim ***** válasza:
100%

Az ADHD évismétléstől nem múlik el...

Meg a gyerek se fog megváltozni attól, hogy azt kell tanulja egy évig amit már tud...

2022. jún. 18. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/48 anonim ***** válasza:
100%

Ha kialakult értő olvasása, tud írni (nem csak megértés nélkül másolni), matekból a 20as számkört átlátja és összead, kivon, akkor ne ismételjen. Az ismétlés akkor indokolt, ha a tanulmányi résszel van a gond. Szóval ezek mennek neki?

A magatartására próbálj vmi megoldást találni, apró célokkal jutalomrendszert kidolgozni, ha aznap nem volt rá panasz; ha mozgékony, vmi kis matatnivalót adni a kezébe órára (tanárral beszéld meg), ilyesmik.

2022. jún. 18. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/48 anonim ***** válasza:
100%
Ha újra kellene járnia azt az évet aminek a tananyagát már tudja, na akkor aztán úgy unatkozna, hogy ez rohadtul nem oldaná meg a magatartás problémát. De rosszabb meg simán lehetne. Csak nem akarnak vele kínlódni.
2022. jún. 18. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/48 anonim ***** válasza:
80%

Nem olvastam végig a válaszokat, szóval bocs, ha ismétlek valakit. De a kommentjeidből azt látom, hogy leginkább azért akarják megbuktatni, mert nem bírják vele, kínlódjon vele más, szabadulni akarnak tőle. Szóval ne hagyd. Sajnos mi is így voltunk, mi inkább iskolát váltottunk. Esetleg nincs több osztály az iskolában, párhuzamos osztály, ahova át tudna menni?

Nálunk az elsős tanítónő nagyon erősen javasolta, hogy ismételjen osztályt, kérdeztem, hogy miért is? A magatartásproblémák legnagyobb része pont abból eredt, hogy 7 évesen kezdte az iskolát, agyon volt fejlesztve, és unatkozott. Matekból konkrétan semmi újat nem mondtak neki. Olvasni is egyedül megtanult.

2022. jún. 18. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/48 anonim ***** válasza:
64%
25. A lányom már 4 évesen könyvet olvasott, ami a családban nem egyedi. Mégsem volt semmi magatartás problémája. Én megértem a tanítót, aki 25 másik gyerek érdekében le akarja pattintani, csak az a baj, hogy egy másik iskolában sem lesz jobb a helyzete.
2022. jún. 19. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/48 anonim ***** válasza:
87%

És akkor miért nem értitek meg, mikor a lassúbb felfogású gyerekek miatt nem halad az anyaggal és unja halálra a többi, akire nem figyel, mert Julikával és Jancsikával 15x is át kell venni az anyagot? Olyankor mi van? Az is pont olyan zavaró minden szempontból, egy csoportot tanít, nem egy darab személyt! Elveszi az idejét, a tananyag meg nem halad.


Vagy mi van a tikkelő, szorongó autistákkal, akik nem bírják a zsivalyt, és nyugtatni kell őket, a többinek csendben lenni, hogy ne boruljon ki szegény. Ez is hatással van másokra. MIND hatással vagyunk egymásra!


Az a nagy helyzet, hogy mind mások vagyunk, és egy kupacban kell működnünk valahogy. Nem lehet a lassabb felfogású gyerekeket egy közegbe zárni, mert ugyanúgy kevés, ha nem kevesebb figyelem és megértés fog rájuk jutni, ahogy a magatartászavaros gyerekcsoportra is kevesebb figyelem jut ilyen közegben, és az autistákra is. Arról nem is beszélve, hogy ezek a gyerekek rontják egymás viselkedését, elesnek fejlődési lehetőségektől szegregáltan, nincs előttük minta, hova is kell beilleszkedni.


A szegregált oktatás szívás.


Ha ilyen gyerek van, kerüljön kisebb létszámú osztályba, ahol 2 felnőtt van bent egy órán és osztályonként egy-két nehezebb gyerek legyen, az se egyforma nehézséggel! Persze ilyen nincs, és nem is lesz.


Akinek nem felel meg az állami integrálás, vigye a gyereket 8 osztályos gimibe(vagy magánsuliba) ez az első lehetőség, hogy szabaduljon a nehezebb emberektől.. és igen, majd élhet "elit" burokban, de mindenféle ember körül fogja venni az utcára kilépve, lesz mindenféle a munkahelyén is, és nem árt, ha hozzászokik a konfliktusokkal teli élet gondolatához, ahol nem mindig a "valamiben jobbak" érdekei lesznek fontosabbak..


Mindenkinek az érdeke, hogy ezek az emberek beilleszkedjenek a társadalomba, értékes munkát végezzenek, ahogy a jó képességű gyerekek képességeikhez mérten tudjanak fejlődni. Sőt, ezek közt a gyerekek közt is sok a jóképességű! Most ha itt rendetlenkedik, ő sem tud tanulni, nem?


Nem hagynám évet ismételni, de másik intézményt próbálnék keresni, vagy átkérném a párhuzamos osztályba. Szabadulnának tőle a tanítók, mert nehezebb gyerek. Rengeteg ilyen van, mindenki csak olyan gyereket akar tanítani, aki elsőre csinálja, amit mond, szépen csendben végighallgatja és gyorsan felfogja a mondanivalóját. :) Értem én, így én is mennék tanítónak. Gondolom még csak nem is valami borsodi faluban vagytok, a tanárnő elfelejtette jódolgában, hogy az emberekkel nehéz, és neki még viszonylag könnyű dolga van, hogy csak egy nehezebb gyerek van az osztályában, aki még nem is a vészesebb rétegből van.


Húzz ki vele annyi időt ebben a suliban, amíg nem találsz neki másikat, ne hagyd, hogy újra járja az évet!

2022. jún. 19. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/48 anonim ***** válasza:
64%

"Én megértem a tanítót, aki 25 másik gyerek érdekében le akarja pattintani,"

Én meg nem értem meg. Ha a gyerek tudja a tananyagot, csak azért akarja megbuktatni, hogy ne az ő osztályába járjon, az nem elfogadható pedagógiai magatartás. Kérjen mellé pedagógiai asszisztenset, küldje el fejlesztésre stb. Egyébként egy 30 fős osztályban jó ha 5 gyerek az akivel a klasszikus módon lehet haladni, az összes többi egyedi bánásmódot igényelne, szóval aki tanárnak megy, annak erre fel kell készülni.

2022. jún. 19. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/48 anonim ***** válasza:
80%
28. Sajnos, hogy csak ennyi normális gyerek van, a többi valamilyen módon selejtes.
2022. jún. 19. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/48 anonim ***** válasza:
73%
Igen, sajnos mindenféle mássággal élnek egy csomóan. Engem az a típus zavar a legjobban, akiből hiányzik az empátia, 29es ;)
2022. jún. 19. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!