Mackók kérdése:

Lombik a pesti Kaáliban, tapasztalatok? Első konzultáció előtt vagyunk, rettegünk.

Figyelt kérdés

Másfél éve próbálkozunk, sikertelenül. Vizsgálatok eredménye eddig: férjemnek kevés a spermaszáma (oligozoospermia). Ugyan az én kivizsgálásom még tart, de az andrológus azt mondta, hogy a 3M/ml csakis lombikra alkalmas, azon belül is ICSI.


Még nagyon kezdő vagyok ebben az egészben, rengeteg kérdés kavarog bennem. Ha valaki ugyanilyen cipőben járt, hálás lennék a tapasztalatokért.


November közepén megyünk a pesti Kaáliba, Dr Sajgó Attilához kaptunk időpontot. Vélemények róla esetleg?


Ha a férfinál van a "baj" akkor is csinálnak petevezető átjárhatósági vizsgálatot? És amúgy milyen vizsgálatok vannak a lombik előtt?


Amin túl vagyunk, vagy a napokban túl leszünk:


Spermaanalízis a férjemnél.


Nekem: rákszűrés, 3. és 21. napi hormonvizsgálat vérből, terheléses cukor is, emlő és hasi uh.



2018. szept. 21. 12:55
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Szia! Mi is Sajgó dokihoz jártunk, férjemnél volt ugyanez a diagnózis. Normális doki, lehetett tőle kérdezni, mindennek elmondja a menetét. Elsőre sikerült a lombikunk nála, egy embriót ültetett vissza. Most megyünk vissza hozzá októberben, szeretnénk kistesót.

Sok sikert nektek😊

2018. szept. 21. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Paromnal 4 millió. Debrecenben a Kaaliban kellett atjarhatosagi ettől függetlenül, amit nem is értettem miért. Két sikertelen lombikon vagyunk túl, ennek már 3 eve, azóta nem voltunk, mert tavaly kis híján rament a kapcsolatunk erre a gyerektemara.


Akkor azt mondták a dokik, hogy ahil a ferfinel van gond ott a lombik sikeressege is kevesebb (amúgy is csak 20% esélye van, hogy sikerül) de vannak azért kivetelej, lásd az első hozzaszolot. Sok sikert!

2018. okt. 1. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza: