Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Tanár vagyok, babát várok,...

Tanár vagyok, babát várok, nem tudom, mikor mondjam el a munkahelyemen. Ti mikor szóltatok a suliban/munkahelyeteken?

Figyelt kérdés
Szülés után hamar szeretnék visszamenni dolgozni. (Muszáj..) Ez megoldható a suliban? Szükségem van a munkahelyemre, ha gyedre/gyesre megyek, talán vissza se vesznek. Volt már kolléga, aki így járt.
2011. ápr. 6. 20:21
 1/10 anonim ***** válasza:
52%

Ugyan nem tanár vagyok, de a 12. hét után "szokás" szólni, tudod, addig még történhet akár bármi is, (de Isten őrizz).


Szerintem megoldható lesz, ha a picit el tudod helyezni a bölcsiben, vagy van nagymama esetleg.

2011. ápr. 6. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
32%
Én is pedagógus vagyok, jelenleg 25 hetes terhes. 14 hetesen mondtam el az igazgatómnak, az előtt semmikép nem szükséges, mivel tudjuk, hogy 12 hetes korig elmehet a baba, sajnos. Ha nem végleges a posztod akkor igen elveszítheted, ha végleges akkor nem. Szerintem szóljál 14 hetes körül, de ha később szólsz sem hiszem, hogy gond lenne. A visszamenés pedig attól függ végleges a posztod, vagy te is csak valakit helyettesítesz. Kívánok neked sok sikert és boldog baba várást.
2011. ápr. 6. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
70%

Én a 8. héten szóltam. Bocsi, de milyen helyen dolgozol? Határozott idejű a szerződésed? Szomorú, hogy ilyentől kell félni még a tanároknak is :(

Mikorra vagy kiírva? Mert ha már a jövő tanév, akkor talán méltányolják, ha az ideig végigdolgozod.

2011. ápr. 6. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
52%
ideit
2011. ápr. 6. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
52%

Attól függ hol tanítasz, meg a szerződésedtől.

Mindent meg lehet beszélni, mondhatod, hogy rossz az anyagi helyzeted és a szülést követő héten már mész is vissza dolgozni.

Minden csak megbeszélés kérdése.

2011. ápr. 6. 20:33