Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Mennyit lehet számítógép...

Mennyit lehet számítógép előtt ülni? Nem veszélyes a bébire? Értem ezt a sugárzásra.

Figyelt kérdés
És van egy másik kérdésem is: nem tudok kigyógyulni a náthából, ami nem olyan vészes, csak azért már idegesít. Hosszú távon okozhat ez bajt a babámnál?
2008. ápr. 18. 13:46
 1/4 anonim ***** válasza:
Egyáltalán nem veszélyes! Annyit nem tudsz gép előtt ülni, hogy annyi sugárzás érjen, hogy az ártson.
2008. ápr. 18. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Én az eleje óta orrfolyós vagyok,meg orrvérzős.Azt beszélik ez majd szülés után elmúlik,de már nagyon idegesít,hogy alig kapok levegőt.

A számítógépes dolog:

Én mérnőktan hallgató vagyok,és az egyik szakterületünk az elektromágneses sugárzás.A számítógépek nem veszélyesek,az ezeréves monitorok is fél méter távolságból már az egészségre káros határérték alatt sugároznak.Viszont a mobiltelefonok...hacsak nem egy vadi új sok 10ezer forintos készüléked van,akkor vidd a pocid közeléből!A ma használatban lévő mobiltelefonok több mint 98%a még fél méterről is az egészségre káros határérték fölött sugároz.Annak nagyjából 20*osát a jobbak,a kevésbé jobban még mindig kiakasztják a műszert,ami 100nál akad ki,és 3 az egészségre káros határérték.Lehet tenni a leárnyékolásért,csak akkor nem biztos,hogy a térerő is jó lesz,mert az nem próbáltuk,mert éppen nem volt kéznél fémszálas textília.

2008. ápr. 18. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

A számítógép nem hiszem hogy káros lenne, hisz már a monitorok is ilyen-olyan szűrőkkel vannak gyártva. Viszont a náthát nem lenne rossz kifeküdnöd mert hosszú távon szövődménye lehet.

Hugom az szülést megelőző 2 hétben náthás volt és mikor megszült a baba betegen született, meg volt fázva és 1 hétig infúziót kapott.

Üdv: 27 hetes kismami

2008. ápr. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek!!!
2008. ápr. 18. 14:02