Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Tüdőszűrő terhesség alatt?

Tüdőszűrő terhesség alatt?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Diák vagyok, 5.hetemet taposom, még nagyon az elején járok, és most jutott eszembe, hogy agusztus elején lejár az eü. kiskönyvem, és anélkül nem dolgozhatok.. Ugye nagyon nem jó ötlet tüdőszűrőzni? :S
2012. jún. 18. 21:37
 1/7 anonim ***** válasza:
terhesen nem
2012. jún. 18. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
nem...nem jó ötlet a sugárzás árthat a a babónak...
2012. jún. 18. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az én könyvem is pont akkor járt le amikor terhes lettem. Ilyenkor ez kivételes eset és nem kötelező a tüdőszűrő. Nekem helyette széklatmintát kellett beküldeni, mert egy pizzériában dolgoztam. De ha nem járatos ilyen dolgokban az orvos tud felvilágosítást kérni az ÁNTSZ-nél. Mindenképp mond meg, hogy babát vársz és ezért nem mész tüdőszűrőre. Ellenőrzések alkalmával sem köthetnek bele!
2012. jún. 18. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Ki is van írva,hogy terhességet előre jelezze mert ebben az esetben a szűrést nem végzik el!

Tehát semmiképp ne menj! Blicceld el valahogy... :)

2012. jún. 18. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza: