Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Aki a Femibion 400 vitamint...

Aki a Femibion 400 vitamint szedi, tapasztalt valami negatív mellékhatást?

Figyelt kérdés

Az első terhességemnél az Elevitet szedtem, de nem volt semmi gond. Most a Femibion 400-at szedem (az orvosom tanácsára) és éjszakánként hajnal 3-4 körül felébredek, hogy kialudtam magam és már nem tudok visszaaludni (este 11 körül alszom el). Aztán párszor elfelejtettem bevenni ebéd közben és aznap nem ébredtem fel. Lehet, hogy a vitamin mellékhatása lenne??? Más tapasztalt ilyet?

Ma is hajnal 4 óta fent vagyok, de napközben nem tudok aludni, mert van egy 22 hónapos kislányom... szóval elég gáz a helyzet... lehet, hogy vitamint kéne váltanom????


17 hetes kismama


2010. febr. 22. 14:04
 1/8 anonim ***** válasza:

Szia!Én már jó pár hete szedem és semmi gondom vele. Sőt , csak dicsérni tudom, mert ez a többi vitaminnal ellentétben, még székrekedést sem okozott nálam.

Szerintem valahol máshol van a hiba. Lehet, hogy többet pihensz, nem fáradsz el annyira és az okozza ezt a "frissességet". Szerintem csak véletlen egybeesés.

18 h km.

2010. febr. 22. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Sia!Én is ezt szedem,de nekem nincs semmi mellékhatása!Sőt ahogy az előző írta még székrekedést se okoz!Én nagyon megvagyok elégedve vele!22 hetes kismama
2010. febr. 22. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
58%

Én is ezt szedtem a 2. terhességemnél,az 1.-nél pedig szintén Elevitet szedtem én is :)

Semmi problémám nem volt vele,szerintem nagyon jó.És a kisebbik lányom is csak úgy mint a nagyobbik teljesen átlagos súllyal is születtek,tehát ezzel se volt gond.

2010. febr. 22. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Én sem alszom végig az éjszakákat, de nem hoztam összefüggésbe a Femibionnal. Majd most figyelek rá.

(Egyik nap Femiboint másik nap Elevitet szedek)

Kb 1 hét múlva tudom megírni, hogy nálam van-e összefüggés.

2010. febr. 22. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Én is Elevitet szedtem váltva Femibionnal de én amelyik nap Elevitet vettem be sem tudtam aludni.
2010. febr. 22. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat! Látom, akkor azért a "nem alvás" problémával nem vagyok egyedül.


Kedves 1. válaszoló! Hááát, nem hinném, hogy egy 22 hós huncut csajszi mellett túl friss lennék... :-))) Sőt, egyre fárasztóbbak a napjaink...


Kedves 4. válaszoló! Kíváncsian várom, hogy nálad van-e összefüggés! Majd írd meg!

2010. febr. 23. 15:37
 7/8 anonim ***** válasza:
én is Femibiont szedek, egyetlen bajom vele, hogy nehéz lenyelni (a Femibion 400-at), meg elég drága. Néha Gravidát veszek be ezek miatt.
2010. febr. 23. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

02-22 15:40-es válaszoló vagyok


Eddig nincs semmi összefüggés nálam. :(

2010. febr. 26. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!