Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Turbós benzin olyan 550-600Eft...

Turbós benzin olyan 550-600Eft-ig?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

A közeljövőben megvenném az első autóm és 550-600Eft-om lenne magára az autóra. Nézegettem Golf 4-ben 1.9 TDI-t de lebeszéltek róla merthogy dízel, nem jó városi autónak, télen sok vele a baj, stb.... Ti mit ajánlanátok ami benzines de turbós is? Imádom a kocsikat és szeretem ha van hangjuk és akár hülyegyereknek gondoltok akár nem de szeretnék bele lefújószelepet tenni, hogy huhogjön, sziszegjen. Ezért lenne jó turbós autó. Esetleg egy 1,6 16V Golf 4-et nehéz lenne turbósítani?


2019. aug. 6. 01:05
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Örülj, ha egy normális szívó benzines autód lesz ennyiből.
2019. aug. 6. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
A turbó benzines ugyanúgy nem jó városban mint a dízel.Ennyi pénzért csak nagyon leharcoltat kapsz nem mindegy hogy bánnak vele kényes motor szinte tuti pénztemető.Szívóbenzinest vegyél vagy gyűjtögess még pénzt,de jó sokat...
2019. aug. 6. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 D. Brasco ***** válasza:
25%

Ugy latom sok volt az éjjel a nídfószpíd!

Eleve dízelbe lefújószelep.........

Meg 1.6-ost turbozni......nyilván nem is lenne egyszerübb meg észszerűbb venni egy 1.8T-t........mondjuk azokat nem 5-6százért méeik!Mint ahogy egyaltalan a hasznalható darabokat a 4-es gófbó'

2019. aug. 6. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
77%

Ennyiből én is valami egyszerű szívó benzinest vennék. Ebben az árkategóriában még ebből sem tolonganak a patika állapotúak.

Nekem személy szerint 14 éves CR-dízelem van. Semmilyen szempontból nem befolyásolja a működését, hogy épp tél van vagy nyár. Legfeljebb csak annyiból, hogy télen 2km-rel több kell, hogy rendesen átmelegedjen a motor. De nálam ez nem lényeg, mert hosszú utakon használom. Városba én sem javaslom.

"Turbósításba" akkor kezdj bele, ha ez a hobbid és nem szükségből teszed, hanem kihívásból. Van rengeteg időd, energiád, szakértelmed hozzá és van pár felesleges milliód. Esetleg ha van egy komplett turbós donor autód, ami köré gyakorlatilag csak karosszériát cserélsz. De ennek meg értelmét nem látom és lepapírozni sem lesz egyszerű. Szóval ha turbósat akarsz lényegesen egyszerűbb és olcsóbb ha spórolsz még egy misit és eleve olyat veszel.


Dízelben is van lefúvószelep. Különben gázelvételnél a turbónyomás hova lesz? Beszippantja egy fekete lyuk? Valahol le kell engedni a turbónyomást. Attól, hogy nem sziszeg, szuszog, sípol látványosan, attól még van és ellátja a feladatát.

2019. aug. 6. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

A szívó motoros autónak potenciálisan több hangja lehet, ugyanis a turbó pont a kipufogógáz energiáját hasznosítja, ezért a kocsiból kisebb energiával (nyomással, sebességgel) jön ki a gáz. Ezért azonos hangtompítás mellett a turbós csendesebb.



Az utcai autók zajszintjét szabványok rögzítik, korlátozzák. Ezért úgy tervezik a turbós és a szívó motoros kocsit is, hogy csendes legyen, a kipufogó tompítja a zajt.



Autóversenyen nincs hangtompítás. Pl. az F1 jóval csendesebb lett turbó motorokkal mint szívóval volt.



Ahogy fent is írták, műszaki szempontból jobban jársz a szívóval. Kevesebb hibalehetőség, alacsonyabb szervíz számla.

2019. aug. 6. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!