Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen jó autó van?

Milyen jó autó van?

Figyelt kérdés

700.000 Ft-ból szeretnék venni autót.

Benzines kell. Valami olyat akarok ami azért már megy is, meg kinéz valahogy.

Audi, BMW, merci, volvo

Ezek érdekelnének

Ezekből a márkákból melyik típus ajó 700.000ért?



2019. aug. 28. 21:33
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
72%

Gondolom W204-ed van akkor. Hidd el nem attol lesz premium, hogy van benne kijelzo.. menjunk mar. Akkor egy uj Suzuki is premium. Ezekben az autokban jo esellyel van 500 ezer km es a belso meg mindig ugy nez ki mint egy 50 ezret futott autonal. Ebben rejlik a premium. Az anyagfelhasznalas. Abban, hogy csend van az utasterben. Nem szakad le a menetszeltol a fejed 90nel. 20 eve hol lattal Te kijelzot autokban? Sehol. Premium volt akkor is es most is. Ne egy mai premiumot hasonlits ossze a 20 eves modellel. Hasonlits ossze egy 20 eves BMW-t meg egy 20 eves Kia-t, vagy Suzukit vagy akarmi mast. Ulj be egy Swiftbe es utana az E36-ba. Hidd el orulnel, ha csak olyan szar szovetules lenne a Suzukiba mint abba a BMW-be... :)

Nem ertem tovabbra sem miert faj neked, hogy valakinek tetszenek ezek a regi nemet premiumok es szivesebben beulne egy ilyenbe mint egy 2005os Swiftbe teszem azt. Mert ennyiert az van.

En sem tennem. En is szivesebben ulok egy BMW vagy valami mas nemet premium volanja mogott. O sem tenne. Masok vagyunk. Ez van. Csaladot is szivesebben ultetem be egy ilyenbe ami ad nemi biztonsagot, mint egy Swiftbe amibe ha belerugnak konkretan totalkar lesz... xD Ha mindenki ugyanolyan lenne es ugyanolyan autot vezetne, akkor most mirol is vitatkoznank? :D

2019. aug. 28. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Golf IV 1.8T


Ennyiből normális kijön és megy is

Vagy Astra G Coupe

2019. aug. 29. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 D. Brasco ***** válasza:
En a helyedben héccázér' s mercit ,7-es bmw-t,a8-as audit néznék!Az a biztos.....
2019. aug. 29. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim válasza:

Audi A3 1.8T, de nezd meg a golf 3 meg 4et is.

BMW 20i motorral, elsosorban E36. De ha veszel egy 316it es rakatsz ra egy turbot az is menni fog mint egy atombomba. Egyik haver megcsinaltatta, de nem volt olcso, le is kell papirozni, engedelyek stb

Regi volvobol sor5 dizel, azokban meg nincs dpf ha 2003(??)elotti.

Merci nincs ismerosi korben.

De van honda civic 1.6. Abbol az 1.4 se megy rosszul, 90le de kicsi a kocsi, jol viszi.

Mazda mx5, de ennyiert lehet lakatolni kell majd. Viszont talan ez adja a legtobb elmenyt, es olcson fenntarthato. Ennyiert meg alternativa, bar regi: toyota camry. De a hyundai coupe, toyota celica se rosszak.

Nekem a bukolampas mazda 323 volt, annyira le volt ultetve h a kipufugo mar surolta az uton a 10 ftost. Csak sajna szetrohadt. Utana volt e36 28i. Az nagyon kiraly volt, nem hasznaltam varosban igy a fogyasztas se volt veszes, viszont a kotelezo es sport gumik nem voltak olcsok hozza. Az e36 osszetort, most mazda6 mps van.

Kerdezo, kapsz ennyiert 20+ eves, de mukodot barmelyikbol, de vedd tudomasul, h ezekre kolteni kell. Ilyen kategoriaju kocsira nem a lukoilnal takolunk 1500ert, Mol/OMV/Shell 100as es mindig telitank, az jo az autonak. Nem a tescos legolcsobb gumit vesszuk, foleg egy erosebb kocsira. Az e36ra a conti sport DARABJA volt 35 ezer, most a mazdat olyan gumikkal adta a tulaj, aminek darabja 100 ezer volt hasznaltan..

2019. aug. 29. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
77%

#11-es:

A belső tér, annak minősége, és milyensége a km-ek után nem autófüggő, hanem tulajfüggő Van 30.000 km-es rommáfosott BMW. Meg van 500 ezer km-es Passat, amire vigyáztak, és olyan belseje van, mint amikor legurult a gyárból. Biztos jobban bírja az egyik... nemtudom. De ez 90%-ban tulaj és bánásmód függő.


Ne hasonlítgasd ezeket az autókat egy ugyan olyan korabeli Suzukihoz. Mert az egyik az annak idején 15 millió volt, most 700 ezer. A Swift meg akkor került másfél millióba, most meg 250 ezer. Nem egy partiban játszik a kettő, nem ugyan az volt a célközönség.

Nekem ne mond, hogy egy 20 éves 3-as BMW az egy prémium, egy extracsúcs termék egy akkori Passathoz, vagy Skodához viszonyítva. Nem az. Ne légy elfogult. Nyilván jobb. De nem annyival... Pláne nem mai szemmel.


Felcsaptam a használtautót. 700 ezerért 2001-es dízel BMW-t látok. Szövetülés. (Nem, olyan mint a Suzuki. De nem jobb mint egy Passat). Manuális váltó. Rádió már nem gyári. Középkonzolon nincs semmi, amitől prémium lenne. Műanyag gombok. Kormányon egy árva gomb nincs. Halogén izzók.Nyilván ez csak a sok kis bizbaz. De akkor is... Legnagyobb felszereltsége az elektromos ablak...

Gyorsulás 0-ról 100 ra: 10,9 mp, 118 LE. Erősnek nem erős. Kényelmesnek nem sokkal kényelmesebb mint a társai.

Ez lenne egy prémium? Nemár :D. Pontosan ugyan ezt tudta egy akkori Passat. Sőt... Én elismerem hogy általánosságban jobbak ezek egy fokkal. Csendesebbek. De hogy a prémiumtól rohadt messze van, az biztos. Biztos fáj ezt belátni, meg meg kell védeni a saját / korábbi saját autót. De lássunk nyitott szemmel.


Az S merci. Az A8. Meg a 7-es BMW. Az prémium volt.

A 3-as BMW az nem. Az maximum egy fokkal jobb mint az átlag (Akkori autókról beszélek).


És emberek... Leírtam. Nekem nem az autóval van bajom... Hanem ezzel a hülye mentalitással... Első autót keres a nyomorult gyerek 700 ezerért. És mi az ami eszébe jut? Hát a béjemvééé. Audiii. Merdzsóó. Virítani kell. És eszébe nem jut más. Csak ezek. Hámern ehogymáá'...

Nem azért akar ilyen autót, mert ez jó. Meg mert ez tetszik neki... Csak itt találkozik a BMW, meg a saját anyagi kerete. Ezeket a szarokat tudja megengedni magának. Ez az ami zavar :D.


És a xenon izzóhoz meg annyit, hogy volt itt egy gyerek Gyakorikérdéseken. Kiégett neki az 1999-es Audijában a Xenon, meg a trafó is elszállt. És nem akarta kicserélni. Inkább át akarta mókolni halogénra, és az volt a kérdés, hogy hogyan tudná. Mert nem akart kiadni több mint 100 ezret 2 izzóra, meg trafóra, amikor az egész kotla autó ért 500 ezret.

Na pontosan ugyan ez a mentalitás van itt is. Kell a bmw meg az audi a legkevesebb pénzből. Majd pont neki lesz pénze fenntartani nem?... De, biztosan.

2019. aug. 29. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
100%

"Felcsaptam a használtautót. 700 ezerért 2001-es dízel BMW-t látok. Szövetülés. (Nem, olyan mint a Suzuki. De nem jobb mint egy Passat). Manuális váltó. Rádió már nem gyári. Középkonzolon nincs semmi, amitől prémium lenne. Műanyag gombok. Kormányon egy árva gomb nincs. Halogén izzók.Nyilván ez csak a sok kis bizbaz. De akkor is... Legnagyobb felszereltsége az elektromos ablak..."


Benzines kell neki, nem dízel. Itt már meg is bukott.

Oké, hogy mai szemmel ezek az autók neked (és nekem is, meg úgy szerintem az átlag magyarnak is) értéktelen, mert megtehetted, hogy beülj egy 9 éves Mercibe. Van aki nem teheti meg. Az mondjon le teszem azt a biztonságról? Én csattantam a BMW-vel egy vad miatt, 90-el, úgy, hogy még 3x meg is pördült az autó (elhúztam a kormányt, az én hülyeségem volt). De megvédett az autó. A csuklómon lett egy horzsolás, vágás, ami valószínűleg a roncsból való kimászás következtében lett. Ennyi bajom lett összesen. Megnéztem volna egy akármilyen másik autóban magam, japán, olasz, Suzuki, Fiat, akármi. Örülök, hogy akkor egy 550 ezer forintos BMW-ben ültem és nem egy Suzukiban.


Nem tudom hol keresel Te autót, de 750-ért hirdetnek egy tényleg szép BMW-t (ami valójában kitudja milyen), igaz alapmotoros 316i, de M-packetes, ülésfűtés, digitklíma, 4 el.ablak, esőszenzor, elektromos ülések... mit szeretnél még? Szövetülés? Komolyan ez a legnagyobb baj? Volt nekem bőr üléses Audim, na azóta nem ajánlom senkinek a bőrülést, kivéve, ha van ülésszellőztetés... nyáron olyan meleg, hogy bármit csinálsz, beülsz és ha 5 perc múlva is szállsz ki, már folyik a hátadon a víz. Télen pedig beülsz és szétfagy a derekad, az ülésfűtésnek pedig kell minimum 5-10 perc mire elfogadhatóan átmelegít... szóval én ezt a bőrmániát ellenzem. Inkább egy szép alcantara, vagy szövet sport ülés, vagy akármi, csak ne teljes bőr legyen. Irtózom tőle már. Amikor kerestem a jelenlegi Mercimet egy kritériumom volt: ne legyen bőr. :D


Automata váltó egy 20 éves autóban, Te bevállalnád? És találsz egyáltalán? Nem értem mi a bajod a manuállal. Ismétlem, nekem az 5 éves Merciben is manuál van. Nem kell nekem automata, megtanultam váltani. Pedig volt már automata a kezeim közt. Lehet csak megszokás kérdése, nekem nem tetszett, olyan volt, mint egy dodzsem.


Rádió nem gyári? Nemár... kazettázzon mindenki, mert az a gyári? :D


Műanyag gombok? Miért, miből legyen? :D Az említett A8, S-Klasse, 7er BMW-ben is műanyagok a gombok..


Azt nem értem mit vársz egy 20 éves autótól.. Tesla érintőképernyőt? Komolyan, ne szórakozzunk már. Akkor ez volt, és nagyon is jó volt, ezt hívtuk prémiumnak és a mai napig van valami benne, ami miatt jó beleülni. Ennyi. Ha ez kell neki, vegye meg, ha meg nem tudja fenntartani, akkor a saját kárán majd megtanulja. De egy 1.6-os Audi/BMW/Mercinek hidd el nem lesz katasztrófa a fenntartása.

2019. aug. 29. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!