Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kezdő vagyok, motorozni...

Merton16 kérdése:

Kezdő vagyok, motorozni akarok tudnátok segíteni tapasztalt motorosok?

Figyelt kérdés

Sziasztok, szeretnék nagyobb motorra váltani, ugyanis van nekem egy Keenway TX 50-es motorom de B jogsival vezetem, tehát tulajdonképpen semmi motoros tapasztalatom. 600-as suzuki gsxr lenne a célom, de előtte tegyem le az A2-t és vegyek mondjuk egy Kawasaki Ninja 300 vagy 400-at? Majd idő után ráülni a 600-as suzukira, vagy majd ha betöltöttem a 24 életévemet és kezdhetek 600-al ha ésszel bánok vele, szemem előtt van azért hogy nem kis pályás már a 600.

Egyik ismerősöm az A2-t mondja, a másik pedig hogy várjam meg a 600-ast ha tudok ésszel bánni vele. 21 éves vagyok 76 kiló és 182 cm magas. Csak mert volt már hogy ezzel kapcsolatban kérdezték :D Előre is köszi a válaszokat!



#motor #kezdő #Suzuki #Kawasaki #ninja300 #ninja400
2019. aug. 31. 18:44
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Ha van pénzed cserélgetheted a motorokat, 300-ról 400ccm-re nekem nem érné meg sem erőben, sem pénzben.

A motorozás mindig is veszélyes volt, minden ember más, neked kell ismerni a határaidat hogy mi az amit még bevállalsz.


Aki ült már pár évet akár egy 125ös robogón, annak lesz annyi rálátása, hogy ne okozzon bajt. Én mindig úgy kezeltem a gázt 160 lóerővel, ahogy egy 90 lóerős géppel, ha nem éreztem úgy a motort, akkor nem forgattam, de legalább nem csináltam hülyeséget, és elporoszkáltam nyugodt tempóval, aminél sok más dologra is tudok figyelni.


Nekem gsr600-am volt a második motorom, robogó után, ez is ment ha kellett, én úgy adtam el hogy átlag embernek, utcára ettől több nem is kellene. De az ember mindig vágyik a jobbra, erősebbre.