Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autók motorját miért nem...

Az autók motorját miért nem tudják olyan látványosan csökkenteni, mint a számítógépek méreteit?

Figyelt kérdés
Évtizedekkel ezelőtt egy számítógép elfoglalt egy teljes szobát, manapság már az ölünkbe is elfér. Ezzel szemben az autók motorja nem mutat ennyire számottevő méretbeli csökkenést.
2019. okt. 2. 23:32
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
82%
Mert a fizikai korlátok ennyit engednek.
2019. okt. 2. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim válasza:
93%

Mert semmi köze a kettőnek egymáshoz.

Egyébként meg hatalmasat csökkent a motorok mérete.

2019. okt. 2. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
90%

Nem ugyanaz az a két iparág, régen egy táblacsoki nagyságú hardver látta el azt a feladatot, amit ma egy pár cm-es kis periféria.

Az autóiparban itt ezzel nem kell versengeni, szerintem aki ésszel vett autót, vagy akar az manapság nem rajong a "turbós kis blokkos" autókért.

Ha elkezdene valamelyik gyártó ezzel a kérdéssel foglalkozni, ahhoz teljesen át kéne alakítani egy autót, kisebb motortér, hajtáslánc újragondolása stb. Nincs értelme ezzel foglalkozni.

2019. okt. 3. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
42%

Attól már inkább fontosabb lenne a fogyasztást olyan mértékben csökkenteni.

De ez se érdeke senkinek, a használóján kívül.

2019. okt. 3. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
90%
Dehogynem csökkent. Csak a teljesítményt növelték ezzel arányosan, úgyhogy a motorok mérete maradt.
2019. okt. 3. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 D. Brasco ***** válasza:
97%
Hogy egy nyomtatott áramkörnek mi köze van,illetve hogy lehet összehasonlitani egy forgattyús mechanizmussal..........majd ha te tudod a valaszt erre ird már meg,hogy egyaltalan hogy jutott ez eszedbe?!
2019. okt. 3. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
65%

Szerinted akkor a példád alapján egy régi 2000 ccm-es kocsinak ma olyan 5 ccm-nek kéne lenni?


Amúgy sem érné meg foglalkozni vele, pár évtized múlva csak hibridek és elektromos kocsik lesznek valószínűleg. (Vagy hidrogén meghajtásúak, mint a Toyota Mirai)

2019. okt. 3. 07:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%
Tudják. A Tesla motorja akkora mint egy görögdinnye.
2019. okt. 3. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
25%

"Amúgy sem érné meg foglalkozni vele, pár évtized múlva csak hibridek és elektromos kocsik lesznek valószínűleg. (Vagy hidrogén meghajtásúak, mint a Toyota Mirai)"


Bullshit. Nagyon szomorúan konstatálom, hogy ennyien benyelik az agymosást. Az elektromos autóknak megvan a helyük a társadalomban, és ez a hely a kis városi autók. Például a Mazda 2 vagy Fiat Punto lehet majd a jövőben elektromos, de ezek mellé mindenki fog venni egy utazó autót, mint például egy Mazda 6 vagy Skoda Octavia, amik rendes, belső égésű motorral felszerelt autók lesznek. Az elektromos autóknak ugye nagy problémájuk a hatótáv és az órákig tartó "tankolás", így aki nagyobb távot szeretne bejárni, soha nem fog venni elektromos autót. Azt pedig felejtsük el, hogy a technológia határa a Star Wars, sajnos a valóság az, hogy az akkumulátorok elérték a fizikai és kémiai csúcsukat, ennél jobbak nem lesznek. És minekután az elhasznált aksikkal nem tudunk mit kezdeni, csak tároljuk őket, így ha az lenne, amit itt a tudatlan pornép hisz, hogy csak elektromos autók lesznek pár éven belül, akkor 1 évtizeden belül lehetne akkumulátor hegyeket mászni. Gondolom mindenki erre vágyik, hogy a Kékes mellett ott virít egy hegy, ami akkumulátorokból áll. Az is biztos nagyon környezetbarát lenne. Mert ez meg ugye a másik tévhit, hogy az elektromos autók környezetbarátabbak. :D Ezen mindig röhögnöm kell, mert tökéletesen megmutatja, hogy embereknek mennyire fingjuk sincs az autókhoz és, hogy azoknak milyen hatása van jelenleg a környezetre.


Szóval felejtsük el ezt a marhaságot, hogy a belső égésű motorok el fognak tűnni, ugyanis azokra mindig is szükség lesz, mert egy elektromos autóval azon görcsölnél, hogy Pécsről eljuss a Balatonra, pedig az csak ~150 km. Ausztriában és Németországban meg az emberek ha nem is minden hétvégén, de gyakran ugornak el 300 km-rel arrébb kirándulni egyet, ehhez pedig olyan jármű kell, ami 1 tankból tudja az oda-visszát, vagy ha nem is, 5 perc alatt fullra lehet tankolni. Erre pedig akkumulátoros autó soha nem lesz képes. Úgyhogy nem kell félni, soha nem fognak kihalni a belső égésű motorral szerelt autók. :) Az viszont jogos lenne, hogy minden kis városi autót elektromosban gyártanak. Vagy legalábbis a 90%-ukat. Tehát például a Fiat Puntoból 10-ből 9 elektromos, 1 pedig belső égésű motoros. Ennek lenne értelme. De nagy, utazásra használt autók soha nem lesznek elektromosak. :)


^

|

|


Ez itt fent TÉNY. Ha nem tetszik, le lehet pontozni, ettől függetlenül szerencsére igaz marad.

2019. okt. 3. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim válasza:
100%
#9: Elég szép kis hazugsághalmazt sikerült összeszedned ide.
2019. okt. 3. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!