Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1987 Lada 2107 hátsó fékdob...

Kiráj12125 kérdése:

1987 Lada 2107 hátsó fékdob csere lehetséges-e tárcsa fékre az alábiak szerint?

Figyelt kérdés
Lehet, hogy baromi hülyeséget kérdezek, nem tudom. Adót egy első fék tárcsa ami egy Opel corsa-n voltak fel lehet-e a rakni egy Lada hátsó dobfék helyére vagy fizikailag lehetetlen

2020. máj. 8. 23:05
 1/5 anonim ***** válasza:
78%
Nem lehet, és igen baromi hülyeséget kérdeztél.
2020. máj. 9. 05:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
54%
Baromi rég volt amikor ilyeneket csináltunk, de úgy rémlik hogy annak idején a nagy polski hátsó részét raktuk fel. De soha nem volt tökéletes.
2020. máj. 9. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

A tárcsa magában kevés, kell hozzá féknyereg is, majd azt az egészet föl kell(ene) valahogy fogatni. Jaaaa, még a kéziféket is meg kellene álmodni. Amúgy lehetséges, csak baromira sokat kell átalakítani hozz. Végülis, ha a mindent jól csinálsz, talán még működőképes is lehet. Viszont egy olyan öszvér berendezést kapsz, amit ha meglátnak a műszakin, azonnal lelőnek(legalább kétszer)

Ha tényleg ez a vágyad, tegyél alá egy komplett Mitsu hátsó hidat és kész.

2020. máj. 10. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Persze minden lehetséges. De műszakis autónál felejtsd el.

Féltengelyt le kell esztergálni, hogy rámenjen a tárcsa, csinálni a nyeregnek egy konzolt. Kéziféket meg át kell alakítani hidraulikusra és belekötni a hátramenő ágba, így az is megoldva.

2020. máj. 10. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

#4!

A kézifék kialakítása a hidraulikus rendszer esetében, nem csupán egy becsatlakozás kérdése.

Mivel a Corsa első féke egy-munkahengeres úszónyerges, így ha belekötnél egy hidraulikus kézit, a kar meghúzásakor ugyan abban a csőrendszerben jelentkezne a nyomás. Tehát nem valósul meg az a Kresz előírás, miszerint "két egymástól független működési fékrendszer...."

A 70-es években megálmodott "visszacsapó szelepes" megoldást ma már nem fogadják el a műszakin.

Vagyis maradna a bowdenes kézifék.

Aki javított régi nagypolszki kézit -hidraulikus üzemi fék és bowdenes a kézi- az tudja, hogy nem igazán megbízható berendezés.

Szóval ugyan ott vagyunk, hogy agyament sok munka, és bizonytalan, nem vizsgaképes turmix lehet az átalakítás végeredménye.

2020. máj. 11. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!