Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » NEXEN N'BLUE 4SEASON 205/60R16...

Igorugorki kérdése:

NEXEN N'BLUE 4SEASON 205/60R16 96H XL négy évszakos gumi vélemény ?

Figyelt kérdés
Évi 5-7 ezer km-re, 70% városi 30 % külvárosi (nyáron 1x autópálya, főutak nyáron) használatra lenne, Mazda 3 100 lovas autóhoz.

okt. 17. 17:52
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nyugodtan megveheted. Gumis fórumokat bújom mindig ez most eléggé megy. 2 éve még Apollo-t mondtam volna de most Nexen egyértelmű.

Michelin CC túlárazott.

okt. 17. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Hat ez 23 a tobbi 30 azert 4 guminal az mar nagy különbség
okt. 17. 22:36
 3/11 anonim ***** válasza:
Annyi, hogy nagy hóban/ nagy esőben ésszel kell közlekedni és semmi bajod nem lesz vele.
okt. 17. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Én úgy gondolom hogy amúgy is. A teszt körülmények 80 meg 100 km/h rol való VÉSZFÉKEZÉST mérnek. Én 5 év alatt egyszer nem vészfékeztem pedig vezettem külföldön és itt is. Szerintem,

ha valaki ésszel vezet és lát is, az el tudja kerülni az ilyeneket. Ezek a gunitesztek a legszélsőségesebb példákat veszik, amire átlag józan vezetőként soha nem kerül sor.

okt. 17. 23:21
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Édesanyámnak ilyet vettem az autójára. Ő elégedett vele.

Ha szeretsz a határokon autózni, akkor nem neked való. Tempósabb kanyarokban, melegben, érezhetően nyúlós, vizes úton olyan mint egy téli,

Havon egész jól tapad indulásnál.

okt. 18. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Igen a nyári részétől félek kicsit. A minimálisan jobb vredestein meg már 30 ezer...
okt. 18. 12:23
 7/11 anonim ***** válasza:
A minimálisan nyúlós rész is akkor jön elő ha nagy sebességgel mész a kanyarba. Én vezettem már téli gumival autót 40 fokos melegben. Igen nyöszörgött a kanyarban de még úgyse volt életveszélyes. Ennél a Nexen négyévszakos 100-szor jobb lehet.
okt. 18. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Nézegettem teszteket, próbáltam összehasonlítani, de csak a nyárit mert télen jól muzsikálnak a 4 évszakosak. Amire jutottam:

egy prémium nyári(hankook,pirelli) nyáron szárazon 35-36 m alatt állt meg 100 km/h-ról, ugyan ilyen körülményeken a 4 évszakos 40 alatt állt meg, tehát 4-5 méter különbség jött ki.


2018-as mérésnél, nedvesen, a prémium nyári (goodyear, nokian) 44 métert produkált míg a 4 évszakos legjobb kettő köztük a vredestein, 46 métert, 2 méter a különbség.

Ebből a konklúzió, hogy melegben a nyári verhetetlen, viszont amint esik az eső, már a 4 évszakos jobban tapad, ugyanis a nem prémium nyárinál az összes rosszabb értéket produkált (48+).

AZ általunk nézett Nexen egyébként most rosszabbul teljesített, mint a Vredestein, mivel ezeket fejlesztgetik folyamatosan, emiatt lehet.

okt. 18. 14:06
 9/11 A kérdező kommentje:

Bocs kihagytam a forrásokat,

100 km / h-ról száraz és nedves értékek nyárigumikkal:

[link]


4 évszakos fékutak a cikk alján, 100 km/h-ról nedvesen és szárazon:


[link]

okt. 18. 14:09
 10/11 anonim ***** válasza:

Melegben azért érzed úgy, hogy verhetetlen a nyári, mert a négyévszakosok 90%-a téli jellegű.

Egyedül a Michelin Crossclimate nyári jellegű az nyáron is jól teljesít de télen sincs baj vele.

okt. 18. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!