Manuális autóban mire jó a kickdown switch?
Azt vettem észre, hogy DCT mercijében a kickdown switch ugyanúgy megtalálható anyum manuális volvojában.
Nem értek annyira az autókhoz, még csak 17 vagyok, friss jogsival.. De tapasztalatra semmi nem történik.
A merciben ha úgy padlózod le, hogy a kickdown-t is benyomod (pedállal, tovább kell nyomni) akkor a lehető legalacsonyabb fokozatba kapcsol a lehető legjobb gyorsulás érdekében. És átkapcsol D ből S+ ba.
De manuálisnál mit csinál? Érzésre semmit. 5-ösben caplatok 85-el lak.ter. kívül főútvonalon. előttem egy kb 40-el haladó idős úr. Én megelőzném, nyomo kattanásig, semmi. Megszoktam, hogy ilyenkor a mercivel kilövünk. De itt nem. Itt semmit nem csinál. TUDOM, csodát nem várok, váltani nem fog helyettem, de valamit kéne csinálnia neeem?
((((Természetesen az ilyen kigyorsításokkal csak óvatosan vagyok nyugi ;) ))))
Talán arra jó, hogyha be van kapcsolva a sebességhatároló, akkor ilyenkor azt figyelmen kívül hagyja és továbbgyorsul.
Vagy nem tudom, az autó kézikönyve nem ír róla semmit?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!