Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E46 320d probléma?

BMW E46 320d probléma?

Figyelt kérdés
Cserélve lett gyárira a nagy termosztát (Mint kiderült ebbe nincsen EGR termosztát.) Viszont az autó ugyan olyan lomha. Jobban melegszik valamivel, fűtés van, ma elvittem lemosatni, gondoltam utána bemelegítem és meghúzatom kicsit. El is vittem egy nagyobb körre, nem igazán akart az első csík felé menni a vízhőfok mutató, de azért sikerült valamennyire a közepéig eltornászni. Ezután kapott egy kövér gázt, 3masból húzattam 4ezerig. A gyorsulása elég siralmas volt, 60-80 nem egy évtized, de azért kellett neki idő. Nem is érzem annyira nagyobb fordulaton azt a hatalmas turbónyomást amit régebben éreztem, hogy elindul az autó és megy és megy. Ezután bekapcsoltam a fűtést, már hazafele tartottam kicsit "hűtöttem", majd észrevettem hogy a fűtés bekapcsolása után a vízhőfokmérő vissza-vissza csúszik egyre iramosabb tempóban az első csík alá. Hazajöttem, beállítottam ezt a "hidden menü" dolgot a műszerfalon, majd benyomtam a Coolant temperature fület neki, beindítottam az autót és 70-72 fokos a víz őszerinte (Akkor már majdnem felén volt a mutató újra). A vízcsövek melegek, felső mondhatni forró, az alsó langyosabb, de inkább meleg. A hűtő szintúgy langyos, szóval kezdem elvetni ezt a termosztát problémát (még jó, hisz most lett tegnap cserélve benne gyárira...) A kérdésem már csak az, mennyire valószínű az, hogy olajcsere és gázolajszűrő csere után kezdtem el érezni ezt a lomha stílust? Belehet rakni ezt a gázolajszűrőt "szarul" is? Ami miatt nem kapnak elég kaját a pacik az autóba? KÖszi a válaszokat előre is.

nov. 18. 17:23
 1/8 anonim ***** válasza:
66%
A szűrőcserénél valami nem került vissza a helyére, egy vákuumcső, egy elektromos dugasz, bármi.
nov. 18. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Gázolaj szűrőtől biztos nem csinál ilyet.
nov. 18. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ez hány lovas?
nov. 18. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
150
nov. 18. 17:52
 5/8 A kérdező kommentje:
Én is szűrőre tippelek, azóta érzem lomhának az autót.
nov. 18. 17:52
 6/8 anonim ***** válasza:
Nem lehet hogy levegős maradt valahol? Egyébként nekem a 136 lovasban volt 2 termosztát. Egy ismerősnek volt változtatható geometriájú turbója, ez a 150 pacisban van, neki a szabályzó mechanika ragadt néha le. Akkor volt gyenge.
nov. 18. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Több szerelőt/bontóst is kérdeztem, azt mondja mindegyik, ezekbe nincsen 2 termosztát. Ha levegős maradt volna, milyen másik jellemző lenne, hogy jobban felismerjem, levegős-e?

Hidegen (de talán melegebben is) a fordulatszám mutató táncol miután kirakom üresbe (nem mindig csinálja). 500-1000 közt táncol, a motoron nem lehet hallani hogy emelkedne, vagy csak nem figyeltem eléggé oda eddig. Ez közrejátszhat valamiben? Vagy csak befosik a mutató?

nov. 18. 18:05
 8/8 anonim ***** válasza:
Ha levegős a rendszer jellemző lehet rá " vízcsobogás"szerű hang.egyebkent ezt a típust nem úgy kell le legteleniteni hogy az autó vízszintben legyen,hanem egy picit meg kell lennie döntve.
nov. 18. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!