Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Opel Astra G valóban...

Egy Opel Astra G valóban olcsóbban fenntartható, problémamentesebb autó, mint egy H Astra?

Figyelt kérdés
Több embertől halottam már, és olvastam ezt, aminek nagyjából az a lényege hogy mivel a G Astra fapadosabb ezért kevesebb minden is tud rajta elromlani.. Mennyire igaz ez, és örülnék ha részletezné valaki konkrétan mik ezek az elromló dolgok amik pl. amik vannak a H astrában és nincs a G-ben

2020. dec. 12. 20:55
 1/7 anonim ***** válasza:
59%

Hat azert nem mindegy melyik motorral.

De alapvetoen egy fokkal igen.

Bar szerintem van annyival divatosabb/modernebb auto a H astra ami miatt megeri ezt a kis nagyobb koltseget

2020. dec. 12. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
53%

[link]

"Mik a legfontosabb típushibák?" részt olvasd el belőle.


G Astránál meg nem mindegy melyik motor van benne, illetve felszereltségben mennyire fapados. Minél kevesebb extra van benne, ami elromolhat, annál kevesebb gondod lesz vele.

2020. dec. 13. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Előre borítékolom, hogy le leszek pontozva. De én azt mondom, hogy valamit valamiért. A H Astra kinézetre modernebb, több extrát nyújt, még azt is mondanám, hogy kényelmesebb. Nekem ez megérné azt az árat, hogy esetleg több minden romolhat el benne. Ez sem törvényszerű, hogy ezek a plusz dolgok, mind el is fognak romolni.

Konkrét példát kértél: pl H Astában ha kanyarkövető xenon fényszórós, idővel akadozik a vízszintes irányú lencseállítás. Működni-működik, csak az akadozó mozgás miatt már hibát dob rá a rendszer, ami műszaki vizsgán helyből bukás. Viszont addig qrva jól látsz vele sötétben. És ez a hiba sem törvényszerű, hogy előjön, csak előfordulhat. G Astrában nincs ilyen rendszer, ezért kizárt ez a hiba.

Motorikusan volt átfedés a két generáció között. Szerintem ebből a szempontból nincs nagy különbség. Nem szokott nagy gond lenni ezekkel a motorokkal. Olajfogyasztást szokták előszeretettel felemlegetni a benzineseknél. Ez nagyban előélet és karbantartottság kérdése. Ha újkorától szigorúan betartották az ajánlott 30.000 km-es olajcseréket és már 10-15 évesen úgy kezelték, hogy a hülye mérnökök nem értenek hozzá az 5w30-as olajjal, jó ebbe a teszkós 10w40 is, akkor nem kell csodálkozni, hogy 200-300e km fölött már fogy az olaj. És hasonlók...

H Astrában apró bosszantó hibák előjönnek, mint pl toronyszilent rozsdásodás, vagy tipikusan bal hátsó ajtó kábelek szakadása az átvezetésben. Egyik sem olyan hiba, ami miatt menekülni kellene a típustól, inkább csak bosszantóak. Fenntartásban, szervizelésben egy H Astra sem bír Ferrari vagy Maserati szintű költségekkel. G vagy H közül simán az utóbbi választanám. A beltér is szebb, nem ez a tipikus 90-es éveket idéző. Biztonságosabb is. A vázban is már több a nagyszilárdságú acél. Alap a 4 légzsák, de kicsit felszereltebbekben már függönylégzsákok is vannak. ESP az első szériás alapfelszereltséget leszámítva, sokban benne van. Ha nem azon a pár ezer forinton múlik a boldogságod, válaszd ezt!

2020. dec. 13. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, egyébként csak érdekel a téma, azért tettem fel a kérdést, nem szándékozok jelenleg ilyen autókat venni :) A H Astra formája nekem amúgy se jön be egyáltalán, úgyhogy azt pláne nem, szóval nem ezért kérdezem, de köszönöm az eddigi válaszokat, szivesen fogadok még további tapasztalatokat!
2020. dec. 13. 14:46
 5/7 anonim ***** válasza:
Értem. Én a J Astrával voltam pont így. A hideg kirázott a pufók formájától. Hátulról az 5 ajtós olyan mint egy tokás. Műszakilag sem tartom egy nagy előrelépésnek. Inkább csak egy "átcsomagolt" H Astra. Így ez nekem is kimaradt a sorozatból.
2020. dec. 13. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
*tojás
2020. dec. 14. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
79%

Opeléknál ez úgy működik, hogy minél előrébb haladunk az időben, annál nagyobb szpógép az adott berendezés.

Még E kadettokkal kezdtem, de a g astránál lett elegem belőlük.


Rövid példa, szerelő koma D corsával akart megfordulni a telephelyén, erre reccsenés, és megszorult a kormány!!


Műanyag fogaskerék eltört a kormányműben......


Ha ezt 90km/h-nál csinálja, érdekes lehet a folytatás.


Ez már nem tervezett elavulás, ez már életveszélyt okozó gondatlanság.

2021. jan. 8. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!