Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek arról hogy...

Mi a véleményetek arról hogy nevető harmadikként a koreaiak is elkezdtek nagyon jó autókat csinálni?

Figyelt kérdés
Eddig egyértelműen a japánok és a németek vittek mindent ha autóról volt szó,de manapság a koreaiak is feltűnően jó minőséget gyártanak.
2020. dec. 30. 14:34
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem mostanában, már olyan 15 éve gyártanak modern autókat, de ez az iparban tényleg kis idő. Hihetetlen, hogy egy kis ország 2-3 évtized alatt eljutott a Daewoo Nexiától és a Hyundai Pony-tól addig, hogy világviszonylatban jelentős tényező éett az autógyártásban.
2020. dec. 30. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem manapság kezdték.

Már elég régóta vetekszik a német minőséggel a délkoreai autópiac. Csak sokkal olcsóbbak.

2020. dec. 30. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Persze gyártottak régen is megbízható autókat csak kicsit olyan kretén formában meg minőségben mint a korábbi japán autók. Viszont most vannak nagyon jó ár/érték arányú modelljeik amik európai szemmel is vonzóak.
2020. dec. 30. 14:49
 4/6 anonim ***** válasza:
43%

Nem unod még a baromságaidat, ugye? Minden napra kell egy ilyen értelmetlen kérdés?

Mindenhol tudnak ma már jó autót gyártani, mert aki még mostanra sem találta ki saját kútfőből, az simán lemásolta a konkurencia megoldásait.

2020. dec. 30. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Japán és német autó van nekünk itthon. De ez a berögzült "csak a japán és német a jó" dolog egy hülyeség ami a múltból ragadt itt. A 80-as években meg tal!n valamennyire még a 90-esekben még volt alapja. Ez a két évtized sokak szerint az autógyártás fénykora. És az megkérdőjelezhetetlen hogy akkor a japánok és a németek domináltak. Viszont azóta évtizedek teltek el.

Az utobbi időben az autógyártás teljesen egybefolyt ami a minőséget illeti. A mai francia vagy kóreai autók is hozzák a japán vagy német szerkezeti minőséget. A különbség sokszor preztizsben, felszereltségben, dizájnban és a rajta lévő árcimkén látszik leginkább.


Sajnos jelenleg ami a mai autók hosszú életét veszélyezteti az nem a származásuk, hanem sokkal inkább az emissziós előírásoknak való megfelelés és az hogy minél kissebb motorból szeretnének a gyártók minél nagyobb lóerőt egyszerű turbósítással kihozni. Ugye rengeteg olyan kis gépet látunk az úton ami 4 hengerrel, 1.3 motorral és nagy turbóval simán hozza a korábbi 6 henger 2 liter szívó teljesítményét, illetve sok esetben túl is szárnyalja azt. Viszont tekintve hogy a motorok továbbra sem vibrániumból készülnek, kérdéses ezek a szétturbózott motorok meddig fogják bírni.

De ugye nem mi vagyunk a célközönség, hanem azok az emberek akik 3-5 évente autót cserélnek. Ők nem törődnek azzal hogy ezek a motorok 10-15 év után kidobásra kerűlnek. Hiszen míg nála van addig gyors, környezetbarát, kicsi, kevés adót kell rá fizetni és nem is eszik sokat. Az átlag magyarnak aki meg minimum 10 évre tervez egy autóval meg nincs szavazó ereje míg nem újonnan veszi az autót.

2020. dec. 30. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Menj már azzal német szarral.

15-20 milláért tudnak valamit csinálni, a többi még szarabb mint bármelyik.

2020. dec. 30. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!