Miért hátsókerekes a forma1?
Sziasztok.
Valaki el tudná magyarázni fizikai értelemben miért jobb egy forma1es autónak ha hátsókerekes és nem első vagy összkerekes?
Nehezebb vele gondolom az autó. És kanyarokban miért jobb?
"150 lóerő ma egy átlagos 1.4-1.5-ös autó és vígan el lehet vele lenni elsőkerék-hajtással. Ezeknek az utcai autóknak 90%-a elsőkerék-hajtású és nem használhatatlan"
Ez igaz, de csak az ESP és a nagyon jó minőségű gumik miatt használhatóak. Van összehasonlítási alapom elsőkerekes Audival, és ugyanolyan motoros Torsen quattróssal. Hát két különböző autó, az összkerékhajtás csodákra képes.
#10 ha már kukacoskodunk, az nem Forma, hanem Formula-1 :D amúgy igazad van. :D
#7 250 lovas FWD-vel járok, nem érzem hogy hű de használhatatlan lenne, ja nincs benne semmilyen hárombetűs marhaság. Érzem hogy vannak hátrányai, de nem érzem vezethetetlennek. viszont ha letapadok akkor az ilyen teljesítményű AWD-ket fogja a hajtási veszteség.. :D :D :D
12es
Na mondd már meg, milyen 250 lovas elsőkerekes autó az, amiben nincs ESP, és nem pörög az aszfalton padlógázra? Ja és gyorsulásra lehagy egy jó összkerekes autót? :)
30 éve még nem volt divat minden vacakba esp-t tenni.
Nyilván nyomatékcsúcson el tud kapatni az első három fokozatban, de a gázpedál ugye nem kétállású kapcsoló, meg sok múlik a gumin is.
És hidd el, volt eset nem egy hogy AWD-vel szemben rajból lemaradtam, majd letapadás után elmentem neki erőből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!