Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az alábbi négy egyedi formás,...

Az alábbi négy egyedi formás, régi kis autó közül melyik a kedvencetek?

Figyelt kérdés

2021. máj. 29. 18:16
A kérdező szavazást indított:
Trabant
Kis Polski
Bogárhátú Wolkswagen
Citroen 2CV ("Kacsa")
35 szavazat
 1/6 anonim ***** válasza:
0%
Egyikse.
2021. máj. 29. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
74%
Ezek kozul a VW Bogar az egyetlen, ami mondjuk ugy, autokent funkcional, a tobbi ugynevezett nepszeruseget csak a nosztalgia meg a nepek 99%- altal sosem tapasztalt valos vezetesi 'elmeny' meg 'komfort' elteti. A Trabant es a Polski netto eletveszely a benne ulokre nezve, es amugy a Kacsaval sem szeretnek soha utkozni meg egy macskaval se.
2021. máj. 29. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
85%
Kis Polski Cabriot szivesen elfogadnék hétvégi autónak :)
2021. máj. 29. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem az említett autóknál sokad rangú szempont a biztonság. Ezek hobbiautók már. Felesleges ezt nézni. Mondom ezt úgy, hogy motorozok és biciklizek, ami ezeknél sokkal veszélyesebb, de ennyi kockázatot vállalni kell az életben.


Nekem ezek közül a Bogár a kedvencem. De rajta van a bakancslistámon egy Polski és egy Trabi is. A Kacsa valamiért nem tetszik.

Érdekes járművek ezek. Élmény velük közlekedni.

2021. máj. 29. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
16%

'Érdekes járművek ezek. Élmény velük közlekedni.' - soha eletedben nem ultel egyikben sem, mint az kiderult. Nos, en igen.


A Trabant egy muanyagkasztnis netto eletveszely, budos mint a pocegodor, sz*r vele menni mert az ereje egy kehes poloskae es amugy 4 dobfek 'lassitja' aminel a bringam V-fekje is jobban fog. A Polskirol annyit, hogy volt ismerosom aki abban halt meg egy amugy normalis autoval siman tulelheto karambol soran, de neki eselye nem volt tulelni mert nulla utkozesi zona van elol, mindamellett elkepesztoen zajos es razkodik az egy utemre jaro kethengeres motor es a teljes mertekben hianyzo hangszigeteles miatt. A Kacsa kb. ugyanez, 'nyugatrol': egy harmatgyenge motorra epitett badogkasztni, virsligumikon: ero, stabilitas, kezelhetoseg mind nulla vagy annal is kevesebb, es a hires francia megbizhatosagot hozza, egy modern 125-os robogo jobban megy.


Mint mondtam, puszta 'nosztalgia', ami ezeket elteti, mert amugy hobbiautonak is sz*r.

2021. máj. 29. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
89%

4-es vagyok.

Jelenleg 3 db 40 évesnél idősebb működő veteránjárművem van. 1 autó és 2 motor.

Szerintem mi teljesen más világ vagyunk. Nem neked való a veterán jármű, de nincs is ezzel semmi gond.

Én szeretem a szagukat, a hangjukat.

Nem tartom veszélyesebbnek őket, mint bármelyik motoromat. Hogy egy modern példát is hozzak. Szerintem egy elektromos bringa sokkal veszélyesebb, mint ezek.

Nem szabad ezeket az autókat modern autókhoz hasonlítani.

Azért írtam, hogy hobbiautók, mert napi használatra ezek nem alkalmasak. Arra nekem is van 1 modern autóm, amibe 4 tárcsafék van, meg jó pár passzívbiztonsági elem.

De nekem speciel jó érzés hétvégén menni ezekkel egy kört, és azt vettem észre hogy sok emberből vált ki pozitív reakciót. itt persze érzelmekről van szó, nem azt kapom, hogy milyen racionális döntés ezekkel közlekedni.

Ember vagyok, egy szellemi lény. Sok döntésemet érzelmi alapon hozom, de ezektől vagyok igazán boldog.

2021. máj. 29. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!