Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1.9tdi skoda kemények a...

1.9tdi skoda kemények a hűtővíz csövek ha letekerem a kupakot szisszen és feljebb jön a víz mi lehet? Többi lent,

Figyelt kérdés
Amikor vettem nem nezegettem, de kb 1.5eve lekotlott a vezérlés szét lett szedve mert görbült a szelep stb, a szerelo csak siman tomitest cserélt nem volt gepmuhelyezes, a víz nem fogy nem trutyis, viszont felek hogy lerobban egyszervalamelyik cső... Ezen kívül a klíma se fúj hideget csak meleget

jún. 7. 19:45
 1/10 crudy ***** válasza:
Hat ez hengerejes lesz..
jún. 7. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Fust nincs amúgy, víz nem fogy, de igen gyanúm hogy itt valami gubanc lesz előbb utóbb, mert 3autot néztem mindegyiken puha volt, ennek lehet köze a klímához is vagy az megint egy külön sztori?
jún. 7. 20:33
 3/10 crudy ***** válasza:
Forditva szokott lenni, ha hengerfejes akkor meleget nem fuj. Amikor mar nagy feher fustot latsz magad mogott menet kozben akkor mar durvan eszi a vizet. Ha a tomites csak egy kicsit ereszt at akkor mar be tud dolgozni a dugattyu a vizterbe.
jún. 7. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Értem tehát akkor ez már egy kezdetleges hengerfejesseg jele, ezzel így nem is érdemes már sokáig járni?
jún. 7. 21:13
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
a hutorendszer nyomas alatt van, teljesen termeszetes hogy kemenyek a csovek es szisszen valamennyit amikor melegen leveszed rola
jún. 7. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Rendesen kemények a csövek és ha nem eresztem ki a nyomást akkor hidegen is állandóan beton kemények, a többi 3auto egy sem volt ilyen amit neztem
jún. 7. 21:23
 7/10 crudy ***** válasza:

Az mas, hogy nyomas alatt van ami nehany bar, es hogy kemeny. Nem szabadna. En figyelnem a vizet, hogy biztos nem fogy e.


Jarhatsz vele, van aki honapokig toltogeti a vizet de ha nagyon kihuzod kinyirod a motort. Elobb utobb meg kell csinalni.


Kompressziot lehetne merni, surun neznem a vizhofokot, hogy minden rendben van e. Egy 1.9 tdi nem gyakran lesz hengerfejes ugyhogy en inkabb gyanakodnek a szakmaiatlan szerelesre.

jún. 7. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ahogy az 5-ös is írta, nyomás alatt van a rendszer, szisszennie kell sapka levételnél.

Kemények a csövek...lehet, túltöltötted, vagy későn nyit a termosztát.

Alig észrevehető hengerfejtömítés hibánál már sapka levételnél kinyomja a vizet a tartályból, de ha rajta van a sapka, akkor is, kb annyira, hogy nem marad víz a rendszerben.

És nagyítóval néztem a HF tömítést, hol a hiba, alig látható volt. Csere után minden probléma megszűnt: szisszen levételnél a sapka, csöveket nem nézem, mert mi a fsznak?

De totó-lottó helyett még mindig van nyomásmérő műszer, amit a kiegyenlítőre tekerve megmondja, mennyi BAR van a rendszerben.

jún. 8. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
A szakmaiatlan szerelés az biztos így utólag már bánom hogy oda vittem, vizet nézem fel éve biztos de nem fogy csak ahogy letekerem felugrik arra a szintre ahova töltöttem
jún. 8. 04:53
 10/10 anonim ***** válasza:
Vedd le a kupakot a tartályról, és járó motorral fogd be kézzel, hideg motorral. Ha egy fél perc múlva amikor elengeded lehet érezni hogy nyomás volt benne, akkor valami beledolgozik a vízkörbe. Hozzáteszem, lehet EGR hűtő is.
jún. 8. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!