Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tucatnyi 1.2-es Skoda Fabia...

Tucatnyi 1.2-es Skoda Fabia kombi van a hahu-n 1.5 millióig, de az 1.4 nagyon ritka. Tényleg ilyen rossz az 1.2-es, vagy használótól függ az egész?

Figyelt kérdés
Gondolkodom egy keveset futott Skoda Fabia kombi vételén, de sok rosszat lehet olvasni az 1.2 HTP motorokról és a TSI kokszosodásáról is. Tényleg ilyen rossz a helyzet, ezért van szinte csak ilyen motoros autó a kínálatban?

2021. szept. 22. 14:48
 1/8 anonim ***** válasza:
40%
Tényleg rossz.
2021. szept. 22. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Csak az nem tiszta, ha ilyen "ócska" konstrukció, akkor miért kérnek ennyit egy 10-12 éves autóért?
2021. szept. 22. 15:27
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
1.5 az túlzás. 5-600-ért mennek. Nekem is az van. Az előző tulaj elhanyagolta, ezért nekem motorcserével kellett kezdenem. De azóta nincs vele baj. 8000 kilométerenként olajcsere, 80000 kilométerenként vezérléscsere. Foglalkozni kell vele, és jó lesz.
2021. szept. 22. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Ennek szerintem semmi köze nincsen ahhoz, hogy jó vagy rossz-e. Azért van rengeteg 1.2 és nagyon kevés 1.4 a piacon, mert rengeteget adtak el 1.2 motorral és csak keveset 1.4-gyel. A Fabiaba ugyanazok az 1.4-ek kerültek, mint például a VW Poloba és ha a Polora keresel rá, akkor ott meg azt fogod látni, hogy rengeteg az 1.4-es, de nagyon kevés az 1.6-os, egyszerűen azért, mert a legtöbb Polo 1.4-gyel lett eladva, nem pedig 1.6-tal.


Egyébként hogy jó-e vagy sem, a korabeli TSI-nek sok baja volt, azt felejtsük el. Az 1.2 HTP... hát arról semmi konklúzív nincsen. Az az a motor, aminek állandóan baja van, mégsem megy tönkre soha. Elég gyakran hajlamos valami hibát produkálni, például a gyújtótrafó egy gyakori meghibásodás, olajat is hajlamos enni, stb. De mindezek ellenére az ember hajthatja vakulásig és soha nem fog megdögleni. Ismerek személyesen olyat, akinek 1.2 HTP Fabiája van, autópályán üti-vágja állandóan, de mindeközben annyit nem hajlandó megcsinálni, hogy időnként ránézzen az olajra, vagy legalább elvigye szervizbe átvizsgáltatni. Múltkor például 2 liter olajat kellett ráönteni, mikor összvissz 2.9 liter kell bele. 1 liter olaj sem volt benne, úgy használta és semmi baja nincs. Mármint persze van, olyan hengerfejes mint az állat, de most komolyan 0.9 liter olajjal nem sült be az egész, hát ez azért valami.

2021. szept. 22. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
95%
Mert olyan a Magyar, azt hiszi minél kisebb motor, akkor fúdetakarékos lesz vele a kocsi, aztán megeszi ugyanazt mint a nagyobbik társa ami nem mellesleg magabiztosabban lódítja a bódét is... Ezért megveszik az új autót de a legalapabb motorral és felszereltséggel, aztán 10 év után "kidobják", vesznek egy ugyanúgy fapados fűnyírót, lehetőleg hófehér színben. Jó az.
2021. szept. 22. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
1.2 htp rossz, tsi-k meg 2013-ig szarok, speciel az 1.2TSI-ből a 90 és a 110 lovas a jó, de ahogy néztem a fábiákat inkább 2015-217-esek vannak ilyen motorral
2021. szept. 22. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
31%
#4 a skoda 1.4-ese nem a VW motorja, hanem ez még a cseh skoda hagyatéka, a Feliciakba is ezek kerültek (nyilván 1-2 módosítás azért lett rajta csinálva)
2021. szept. 22. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
#7 én mondjuk az 1. generációs fabiakra gondoltam, mivel a kérdező nem mondta melyikre gondol, de most látom a TSI szót, gondolom ez már a 2. vagy 3. generációs fabia lesz akkor, nem szóltam
2021. szept. 22. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!