Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e46 a 323i, 325i, 330i...

BMW e46 a 323i, 325i, 330i pontosabban miben különbözik? Melyiket érdemes venni? 320i-t nézegettem, viszont olvasgattam és a 325i majdnem ugyan annyit eszik. Mit érdemes még tudni róluk, valaki esetleg bővebben ki tudja fejteni, hogy melyiket miért?

Figyelt kérdés
330i annak felment az ára, viszont a 323 és 325i ott mi a különbség? Kinek milyen van, és mik a tapasztalatok?

2022. jún. 13. 13:38
 1/3 anonim ***** válasza:

Nekem 325i van. Nagyon szeretem, de azért a fenntartása, ha tényleg rendben akarod tudni, akkor elég sok pénzt elvisz. Nem is motorikusan, hanem futómű elsőként..Van pár típushiba amiket rögtön vásárlás után érdemes a biztonság kedvéért megcsináltatni.

Fogyasztása nekem 9-10 liter körül van klímával. Télen 11 és 12 között.

Nagyon jól megy egyébként, csendes, kanyarokat nagyon jól tartja, és a 6 henger hangja tényleg álomszép.

2022. jún. 13. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Le tudnád kérlek írni, hogy mi az amit mindenképp érdemes lenne megcsináltatni vásárlás után? A 323 az ahogy néztem ugyanaz, de lóerőben más, miben különbözik azt nem tudod? A fogyasztás az sosem érdekelt, persze van nekem is határ, de az a 10 liter nem fog nagyob megütni.
2022. jún. 13. 14:43
 3/3 anonim ***** válasza:

Más motorkód, hogy konkrétan miben különbözik, azt sajnos nem tudom, annak nem néztem utána annó.

Vásárlás után nagyon-nagyon ajánlott rögtön kicserélni a kiegyenlítőtartályt, 2 vízcsövet, termosztátot, vízpumpát. Nagy gyengepontja ez az E46-oknak, így nem érdemes spórolni rajta.


Érdemes még a gyújtógyertyákat is egyből cserélni, szerencsére nem nagy tétel, de ha beszarik a gyertya, az nagy valószínűséggel rántja magával a trafókat is, ami már drágább mulatság.


Öreg autó, tömítéseket, gumi- és műanyagcsöveket mindenképp érdemes átnézni.

Szelepfedéltömítés, olajszűrőház, olajteknő tömítés, stb... Nem nagy tételek, érdemes vele foglalkozni.


Ami még nagyon kényes, az a futómű, főként a hátsó. Nagyon jó, de ennek hátránya hogy viszonylag bonyolult, sok összetevős, ezért nagy odafigyelést igényel.

Lengőkarok, stabrudak, szilentek.. Csak a hátsó futóműben van vagy 14-15 darab. Nagyon-nagyon alaposan át kell nézni alulról.

A rozsdásodást ugye mondanom sem kell. Facelift előtti modelleket érinti leginkább, hogy a hátsó bekötési pontoknál ha nagyon elrohad, egyszerűen eltörik. Ez szerencsére a facelift utáni típusoknál nincs jelen.


Én a diffi- és váltóolajat is lecseréltettem rögtön, az is sokat számít, ha előtte elhanyagolták.


Összességében nagyon jó autó, de sokat is kell foglalkozni vele. Nem érdemes elhanyagolni.

2022. jún. 13. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!