Most szereztem meg a jogsit és vennék saját kocsit csak nincs sok pénzem rá. Kb max 180e Huf. Néztem fiat Tipo vagy opel kadett szerintetek? De segíthetnéket hogy milyet érdemes néznem.
őszinte leszek, ha 180.000 Ft-ért megveszed bármelyik autót, garantálom ,hogy 1 hónap alatt ráköltöd a vételárát még1x...
sajnos ezek majdnem mind rohadnak, maximum nem látszik, ezeket évente kell vizsgáztatni, és rengeteg a csereérett alkatrész. jótanácsként mondom, próbálj még spórolni, és legalább 300.000 Ft-tal állj neki újra.
esetleg: [link]
vagy kicsit drágábban : [link]
180ért csak őskövületet kapsz.
A fenntartása nem vészes. Minél öregebb egy autó annál kevesebb rá a teljesítményadó. A biztosítás akkor olcsó ha elmúltál 30 éves vagy egy olyan nevére kötöd aki már elmúlt 30 pl apád.
A műszaki húzós lehet egy öreg kocsinál.
A mi autónk több mint 10 éves és 50.000FT volt a műszaki azzal együtt hogy ki lettek cserélve a fékpofák.
Német autóról van szó, tehát nem aranyáron van hozzá az alkatrész, mégis 50.000 forintunk bánta a műszakit.
Képzeld el egy 20 éves kocsinál mennyibe kerül a javítás mire átmegy a műszakin. Volt olyan kocsink ami közel 20 éves volt és a műszaki előtti javíttatás fele annyi volt mint amennyit a kocsi ért. Volt ott küszöbcserétől kezdve minden.
Gyűjts még pénzt és vegyél egy normálisabb kocsit, pl egy Ford Escortot.
Hali!
Én nem vennék a te helyedben autót ennyi pénzért. Ennyiért csak öregebb autókat tudnál venni és tuti, hogy egy hónapon belül legalább két hiba előjönne rajt. Plusz a fenntartás is elég húzós, nem beszélve az átiratási költségekről és a műszakiért is pofátlanul sokat elkérnek szerintem. Még gyűjtögess ahhoz a pénzhez :)
Szia!
Én tavaly vettem pont 180 ezerért egy 1994-es Suzuki Swiftet (5ajtó, 5 sebesség, 1000 ccm). Kicsit rohadt az alja, de műszakilag tökéletes állapotban volt. Kicsit több mint egy évig volt nálam az autó, összesen 1 darab biztosítékot kellett kicseréljek rajta, mert házilag beszereltem egy kp-i zárat és nem bírta. Lassú volt, de olajat néha néztem meg egyszer cseréltem + ami azt illeti egy picikét fogyogatott is belőle (1 év alatt cserével együtt 5L fogyott el, ennek nagyrészét a cserénél öntöttem bele).
Végsebességben és gyorsulásban nagyon gyenge volt, de hosszútávon 4,5 liter benzinnel közlekedtem 100km-en, ha pedig Pesten szaladgáltam, akkor kb. 7 lehetett (5,5-tel is lehetett volna menni...)
Első verdám volt, megtanultam az alapokat, a közlekedés ritmusát, meg normálisabban kezelni egy autót. Sikerült megtanulni lendületből előzni. Aki ilyennel tud, az tud egy erős autóval is :)
Ha a biztosítást nézed, nem igazán tudnék hirtelen olcsóbbat mondani.
:)
Az a tanács, hogy egy kicsit többel álj neki ujra a részemről is áll, egyébiránt pedig ha a megbízhatóság is számít akkor mindenképpen a Japán autókat tudom javasolni.
Ha már német, akkor opel az egyetlen amiről túl sok rosszat nemtudok mondani.
Volt egy 93 as corsám, hót egyszerű, de bivaj erős egy gépezet.
De a mostani Toyotámat, ha valaha lecserélem, az ismét Toyota lessz ez 150%. Ennél jobban összerakott megbízhatóbb autót még életemben nemláttam.
És ami vicces, hogy a maga kis 1200 kilójával 1,4 es 100 lóerős motorral nem eszik igazából többet mint egy icic pici swift.
Első autónak csak azért elgondolkodtató, hogy mennyire érdemes egy toyotára adni, mert vannak olyan emberek akik az első kocsijukat gyakorlás címszóval rendszeresen rommátörik, hanem szószerint, de egyik héten első, másik héten hátsó lökhárító csere, aztán pár lámpabúra esik áldozatul.
Ha viszont úgyérzed, hogy nemtartozol ebbe a kategóriába, akkor teljes jó indulattal tudom ajánlani.
Egy olcsó:
És ha megfogadod a tanácsunkat, és gyüjtesz még egy pöppet akkor itt egy fél életre szoló autó:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!