Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megoldható-e az hogy egy...

Megoldható-e az hogy egy 600ccm es sport motort ami 110Le. Visszafolytani 25kWig?

Figyelt kérdés
Az-az..pl: yamahar6ot hogyan vezethetnék korlátozott jogsival...korlátlanra nem mehetek mert 19 vagyok..köszi a válaszokat
2010. okt. 2. 13:34
 1/10 anonim ***** válasza:
Persze. Elektronika v a kipuba folytás.
2010. okt. 2. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Köszi a választ...de ez semmi kárt nem tesz a gépben?és mondjuk 2 év múlva megvan a korlátlanom akkor csak simán kiveszik a folytást és ennyi??
2010. okt. 2. 14:39
 3/10 anonim ***** válasza:
Nemlesz semmi baja csak nemtudsz vele menni 250el :D. Ha megvan a vizsga meg minden akk elviszed egy műhelybe és kitudják szedni belőle a folytást és meglesz az össz. le :D Csak aztán nehogy bemérjenek 250el és megállítsanak aztán meg behívjanak egy átvizsgálásra h egy 25kw-os motor h tud ilyen gyorsan menni.
2010. okt. 2. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
köszönöm ezt a válaszodat is....nem meghalni akarok csak egy tekintélyes szép motoron szeretnék motorozni,haverokkal kirándulgatni,amúgy ha benne van a folytás akkor nem is nagyon menne 250et ,nem??
2010. okt. 2. 17:47
 5/10 anonim ***** válasza:

Megoldható. Technikailag igen, hivatalosan nem biztos. Az ma már nem nagy feladat, hogy 25 kW-os legyen a motor. Lehet határolni a fojtószelep végállását, lehet variálni légtorok-szűkítőkkel, kipufogóba épített fojtással, motorelektronikával... Az viszont annál nagyobb probléma, hogy ezt bejegyeztesd a forgalmiba. Nem tudom, mi a menete, de nem egyszerű.

De nem ajánlom ezt a megoldást: az R6-os motorja nagyon kihegyezett, nincs sok tűrése. A teljesítmény csökkentésével vagy a fordulatszámot csökkented, vagy a nyomatékot - jelen esetben mindkettőt. A vezérlés azonban magas fordulatra van kihegyezve, alsó és középső tartományban a nagy nyitási szögek és a nagy szelepösszenyitás döglötté teszi a motort. Nem tudom, ezt lehet-e kompenzálni a befecskendezés és gyújtás jelleggörbéjének változtatásával. Illetve a motor váza, erőátvitele a gyári sok-sok lóerős teljesítményre van kitalálva. Vagyis a 180-as (vagy 190-es) hátsó gumi gördülési veszteségei nagyok, de az belefér a százigensok lóerőbe. A gyári lánc is nagy erőt bír el, de a veszteségei sem kicsik. A széles váz és a (relatíve) nagy homlokfelületű idomzat pedig 25 kW-os teljesítmény esetén már lehet, hogy sok lesz a blokknak. Sőt, a lecsökkentett nyomaték miatt könnyen meglehet, hogy a hosszú váltófokozatok és végáttétel is szenvedést okoz a motornak.

2010. okt. 2. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Azt hiszem értem....köszönöm a választ...
2010. okt. 3. 01:27
 7/10 A kérdező kommentje:
Akkor gondolom az összes 600asnál ez a helyzet(CBR600,gsx-r600,ninja.....)???
2010. okt. 3. 01:31
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem minden 600-asnál van így, csak a nagy teljesítményű sportmotoroknál (amiket leírtál, mind azok). Egy alacsonyabb fordulatszámú, kisebb teljesítményű 600-ast még akár át is lehet alakítani 25 kW-osra. Ha jól tudom, a '90-es évek elején a BMW valamelyik kis bokszerének (talán R 850?) volt is 25 kW-osra lefojtott verziója, pedig az 600-asnál valamivel nagyobb... Csak nem annyira kihegyezett, mint az általad felsorolt gépek. Egyébként ezek nem is biztos, hogy a legjobbak túrázásra, mert bár kétségtelenül nagyon jól néznek ki (igen, mondjuk ki: jól lehet velük csajozni), de nem arra tervezték őket, hogy hosszú távon, csomagokkal motorozz. Úgyhogy ha mindenáron 600-asra vágysz, akkor egy kevésbé erős nakedet nézz ki. Ott van a kis Fazer, a 600-as Bandit, az ER-6-os... Van választék új és kicsit régebbi motorokból is. Azt viszont még mindig nem tudom, hogyan jegyzed be a forgalmiba a teljesítményváltozást, de nem is vagyok szakjogász.
2010. okt. 3. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
oké..köszönöm ,hogy ismét időt szakítottál a kérdésre..
2010. okt. 3. 11:51
 10/10 anonim ***** válasza:
ez a téma engem is érdekel én is most akarok venni egy gsxr 600-at 125 pacis és csak 19 vagyok.le akarom tenni a korlátozottat és valahogy megcsináltatni a mocit is a jogsimhoz!és a kérdésem a következő olyat nem lehet h ha van ez a visszaminősítés gondolom van valami vizsga is h ténylegesen annyi h a forgalmiba is bekerüljön na igen megvan és azt utánna nem lehet kivenni belőle h úgyan annyit mennyen mint eddig a rendőrnek nem fog feltünni mert ugyanannyit fogok menni városban is mint kint nem szabom meg a határt ha meg igazol odadom a papírt és szerintem minden oké lesz vele!meg nem lehet megoldani ha már az elektronikáról beszéltetek h egy kapcsolóval megoldani a lőerőket ha átkapcsolom megy 140-et ha átkapcsolom megy 200 akármennyit amennyit bír!
2011. júl. 23. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!