Suzuki!! Hogyan lehetséges, hogy bili anyagból készültségükkel is megállják a helyüket?
Két hete voltam Suzuki autószalonba, ahol is azt vettem észre, hogy egy mára egy mutatós autokká váltak a Suzukik. Közelről viszont már olyan, amikkel kétségeim vannak. Többek között az ajtók, mintha papírajtót csuktam volna, annyir lehelet vékony az egész. A G Astra-ámnak az ajtaja még anyagból van, mondhatni, hogy baromi nehéz ehhez képest. Örültség ilyen autóra cserélni? Mert mégis csak új lenne. Vagy Vitara vagy S-Cross GL+ lesz a vége, de ezek láttan azért kicsit elgondolkodtató. Mégis összességében: rengeteg szerelő azt mondja, ha minőségi autót akarok nagyon kevés szervizigénnyel akkor Suzuki, ha új, akkor pláne 10 évig semmi bajom nem lesz. Töménytelen mennyiségű tesztet, videot megnéztem és ott is inkább fétisként vannak emlegetve, hogyha szét vannak gyilkolászva sincs semmi bajuk...
De, hogy a túróba van ez, hogy ergo bili anyag ennyire jó? Vajon tényleg jó választás lenne egy G Astra után?
Mert nem mindegy hogy egy suzuki swift-l borul 100-l,
vagy egy 300-s mercivel ami alapból 2t, de mondhattam volna opelt, volvo-t.
stb.
A suzukinak nagyon jó a motorja de törésteszten elvérzik.
(az újabbak már kicsit jobbak)
Hát nem egy A8 szintű összeszerelési minőség, de még octavia se, de még így is abszolút vállalhatóak. Megsúgom hogy amúgy egy csomó középkategóriás autónak olyan hatást kelt az ajtaja mintha egy üres sütis doboz lenne odazsanérozva. Ettől függetlenül lehet jó az oldalvédelme az autónak.
A g astrát meg háromszor megkerüli bármiben egy vitara vagy scross…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!