Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vettem kocsit, de sok a...

Vettem kocsit, de sok a javitnivaló, mit szóltok?

Figyelt kérdés
Boldog Húsvétot első sorban! 3 hete vettem egy VW CC Passatot, 8000 euró volt, 2009, 1.8 motor benzines, 160 ló erő, 190.000 Km van benne, a karosszéria tökéletes állapotban van, belül is nagyon szép. Olajcserét megcsináltam miután megvettem, és mondta a mekanikus, hogy a motor láncot ki kell cseréljem, illetve a turbót, zárójelben azt írta a papírra, hogy engedi az olajat. Elvittem másik szerelőhőz is, hogy biztos legyen a dolog, az is ezeket mondta, ami eddig kb 1000 euróban benne van. Aztán tegnap mentem vele úgy 40 km-t és menet közben kigyult az olaj lámpa és írta angolul, hogy van valami baj az olaj nyomással és allitsam meg a kocsit... Ez a dolog 2-3 másodpercig tartott mielőtt eltűnt, aztán 5-10 km után megint bejött egyszer ugyanez, viszont azóta nem mutatta, felhívtam a szerelőt, azt mondta, hogy lehet kikell cserélni a az olajpompát, de látatlanban nem tudja megmondani pontosan, és az árát sem tudja még megmondani amíg nem látja, de azt mondta, hogy ahhoz ki kell vegye a motort... Az a dilemmám, hogy most akkor mi is ez az egész? Ilyen szar az egész motor, és ha elromlik valami, megjavitom, aztán megint elfog romolni más valami?! Épp ennyire átcsesztek? 3000 km határáig garancia alatt van a kocsi, de félek, hogy ha szólok a cégnek amelyektől vettem, akkor nem javítják meg úgy ahogy kell, hanem olcsó alkatrészekkel hamar lerendeznek, aztán egy idő után megint cserélhetem ki én.... Nem vagyok nagy szakértő, szerintetek ezek általános dolgok, amik bármely kocsinál előfordulhatnak és miután megjavittatom akkor már nem lenne más bajom vele? Vagy alapból egy szar kocsit vettem? Szerintetek mit kéne tegyek? Már azt a 8000 eurót úgyse kapom vissza. (A héten fogom vinni a szervízbe, lánot cserélnek, turbót újítják fel és ezt az olajos dolgot is megnézik, ami összesen benne lesz egy olyan 1200-1300 euróba minimum)

2023. ápr. 9. 20:48
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%
Vidd vissza a cégnek, csinálják meg. Ha megint tönkremegy, akkor majd megcsináltatod saját pénzből, de lehet hogy jóra megcsinálják. Amúgy ezek olyan dolgok, amik simán előjöhetnek bármelyik autón. Nem olcsó egy autót fenntartani. Ha szereted, akkor nem sajnálod rá a pénzt. Ha nem lenne pénzed, nem 3 millióért vettél volna ilyen bonyolult autót.
2023. ápr. 9. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
100%
Használt, egészen pontosan 14 éves autót vettél. Kérdésedre a válasz igen, előfordulhat, hogy megjavítod, és a következő héten más valami fog elromlani. Magyarországon 12 hónap jótállás van a rejtett hibákra, hogy nálatok hogy van, nem tudom.
2023. ápr. 9. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
100%
Ilyen jelenség akkor szok lenni, mikor a motorban jóval több van mint óra szerint, csak a lélektani 200 ezer alá tekerték vissza. Nemkizárt, hogy eszi, folyatja is az olajat, vagy más gond is lehet, csak jól teletolták adalékokkal az olajat mielőtt eladták, te meg most azt leengedted, és jönnek elő az igazi olajgondok.
2023. ápr. 9. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
A két szerelőből az egyik is azt mondta, hogy lehet, hogy vissza van tekerve a Km óra, de viszont egyik sem tudta megnézni, mondták, hogy ilyen meg olyan speciális teszter kell hozzá mivelhogy benzines a kocsi... Állítólag ha dieseles lenne akkor sima teszterrel is megtudnák nézni, de a benzinest nem... A kocsit március elején hozták be Erdélybe, Németországból, és március végén vettem meg ettől a román cégtől. Már írtam egy levelet is a volt német tulajdonosnak, hogy mondja már el, hogy tényleg igazi az a 190k km, úgy hallottam, hogy a németek gerinces emberek és nem nagyon csinálnak ilyet, és ha ezek a románok vissza is tekerték, remélem azért fog válaszolni a német és leírja majd az igazi számot. Amúgy nem vagyok gazdag, és szinte az összes 3 év alatt spórolt pénzem a kocsira adtam, de már nagyon bánom...
2023. ápr. 9. 21:13
 5/20 anonim ***** válasza:
100%
#4 Egy ilyen kaliberű autónál minimum 1 millió forintot félre kell rakni a szervizre, mert nagyon sok alkatrész van és mind tönkre tud menni. Egyik ilyen, a turbó, amit nem olcsó megcsináltatni, ha rossz. Ha összesen ennyi pénzed volt, akkor max. 2,5 millióért kellett volna autót venned.
2023. ápr. 9. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
100%
a német ha válaszol akkor leírja hogy az autóban van 350-400ekm és ő 2000 euróért addta oda , a román lefelezte a km és 4x a vételárat
2023. ápr. 9. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
Csak ezt a CarVerticalt nem tudom hogy sikerült ezeknek megoldaniuk mert úgy mutatja, hogy igaz a km... Igaz, hogy mutatja 2009-ben hogy 14 km-t tett meg a kocsi, utána egész 2023ig seemit, és. 2023-ra írja, hogy 190k, szóval a gyártás meg 2023 között hiány van
2023. ápr. 9. 21:23
 8/20 A kérdező kommentje:
5. Nek: jó még megmaradt majdnem 2000 eurom, de csalódott vagyok, mert azt hittem, hogy 8000 eurós kocsit ha veszek, nem lesz más dolgom csak vezetni, nem gondoltam hogy még át sem lesz iratva a nevemre de már a szervizeket járom :(
2023. ápr. 9. 21:24
 9/20 anonim ***** válasza:
100%

Ez alapból egy gyászkoporsó, fostalicska motor.

Nem véletlen veszik a passatot főként dizelben.

2023. ápr. 9. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
100%

Ezt beszoptad rendesen.

De ha ezeket megcsinálják, aztán majd lesz újabb hiba , mert ennek talán sose lesz vége.

2023. ápr. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!