Mennyire ajánljátok az MZ ETZ 125-öt?
Most nyáron szeretném lerakni az A1-es jogsit, milyen nehéz? Melyik része a nehéz szerintetek?, és hogy mennyire ajánljátok első motornak az MZ ETZ 125-öt első 125-ös motornak?
Válaszaitokat előre is köszönöm..
Ha még nem vezettél, akkor rajtad múlik, általában a rutin része a nehezebb, mert még nincs annyi tapasztalat. Persze ha a táblák felismerése problémát okoz, akkor szívhatsz forgalmin is.
Maga a motor nem rossz kezdésnek, a kérdés mindig az mennyit szánsz rá.
Jó az az MZ, ha találsz hozzá alkatrészt és jó áron van. Érdemes összevetni az árát korszerűbb japán 125-ösökkel, és aztán dönteni, hogy melyik gazdaságosabb neked.
A jogsi szerintem nem különösebben nehéz, bár én 0 motoros előéélettel a nagy A-t csináltam tavaly, viszont hatalmas költekezésre készülj, vezetéstechnikai tréningek, felszerelés mind kiadás az elején.
Nagyon jó konstrukció, én szerettem. A 125-ös ETZ-t használtam a legtovább, aztán ültem át a 250-esekre, Bandit, GSXR, Busa, Ninja....
Ami minden MZ legnagyobb baja: Az utángyártott alkatrészek (amiket a motorosboltban befutsz és adnak) silány minőségűek... Érdemes neten keresgélni és megvenni akkor is valamit ha 2x annyiba kerül. Pl.: megszakító - ezer forintos tétel...de egy gagyival egy nyarat nem motoroztam végig, a drágább fajta ( 3-4.000 is volt akkor!) 6 évet bírt :)
Ezen kívül ami nálam rendszeresen probléma volt, a kuplung kosár szegecselése ezeknél rendszeresen széttörik és kosarat kell cserélni. Ez kb 2-3 évente befigyelt. (Nagyon sokat használtam!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!