Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tud annyival többet a H...

Tud annyival többet a H Astra, hogy megérje a G helyett azt venni?

Figyelt kérdés
Mert árban elég nagy közte a különbség. Melyiket milyen motorral érdemes egyébként?

2023. aug. 19. 18:29
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
36%

Annyira nagy különbség nincs köztük, csak olyan ránc felvarrás.

Újabb ezért persze hogy drágább.

2023. aug. 19. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

Az alapfelszereltségű H Astra nem tud sokkal többet, viszont rengeteg extra volt kérhető hozzá, ami abban az időben egy népautóban kiemelkedőnek számított.


A G Astra amúgy az F Astrának volt egy továbbfejlesztése, míg a H egy valóban új, nulláról felépített, sokkal fejlettebb autó volt.


Legnagyobb különbség motorikusan volt, a G Astra korai Ecotec-jei nem voltak a legjobbak, a H Astrában már sokkal jobbak voltak.

2023. aug. 19. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
91%

Így van a H Astra sokkal jobb felszereltséggel volt kérhető. Pl adaptív lengéscsillapítók, bixenon kanyarkövető okosfényszórók, fedélzeti navigáció, TPMS, stb. A vázban is több a nagy szilárdságú acél. A front és oldallégzsák alap volt, de még függönylégzsákok is kérhetőek voltak. Nem véletlenül kapott 5 csillagot az EuroNCAP töréstesztjén. Egy kicsit jobban felszereltekben már az ESP is alap volt. Kérhető volt visszagurulás gátló is. Beltér is modernebb. A G középkonzolja még nagyon 90-es éveket idézi. A H-nál megjelent akár felszereltségtől függően a "nagy" teljesen grafikus színes kijelző (CID), ami ma már természetes, de 2004-ben nagyon űrhajó szerű volt. A fűthető gerinctámaszos, minden irányban állítható félbőr vagy full bőr ülések megint csak modernebbek, mint a G hokedlijei.

Azzal én is egyet tudok érteni, hogy egy késői G-t nem biztos, hogy érdemes lecserélni egy korai full fapad Essentia 1.4 H-ra. De egy Cosmo 2.0T, vagy csak 1.8 szívó, de még a dízeleket sem tartom ördötől valónak és azon felül is minden földi jóval felszerelt megvigyázott késői H-t gondolkozás nélkül becserélném a G-re. Modernebb, kényelmesebb, fejlettebb, jobb autó.

2023. aug. 19. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
Sőt, sokan mondják, hogy ez az utolsó astra generáció, amit még érdemes megvenni, mert nincs vállalhatlanul túl bonyolulítva és tényleg egy masszív, tágas autó. Ami negatívum, hogy hajalamosak az olajfogyasztásra.
2023. aug. 19. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
#4 A J is jó még, mert az meg a H evolúciója. Olajfogyasztás meg a H motorjainál nem volt jellemző, inkább a G-nél, aztán javították.
2023. aug. 19. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Miért a J meg a K annyira túl lettek bonyolítva? Egyébként mindenkinek ment a zöld, köszi.
2023. aug. 19. 19:41
 7/13 anonim ***** válasza:
84%
6os. Persze, de ez javarészt minden más autó szériára is igaz, euró 5 meg euro6 motor, ugye a jó kibocsátási érték.(a h még szerencsére euro 4)Kötelező elektronikai cuccok stb. A mai napig egy nagyon keresett autó a hastra. Keress rá Draskovics Andris h astras viodeójára.
2023. aug. 19. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

A késői H-k már Euro5-ösek voltak. Ettől nem gondolom bonyolultabb autónak.

Nekem H és K van. A J széria nálam kimaradt. E kettő között sem látok olyan hatalmas bonyolultságbeli különbséget. Már a H-ban is ott van nekem a turbó, intercooler, EGR, minden canbus vezérelt. Már ez is modern autó, messze nem a karburátoros mechanikus technika. Inkább azt veszem észre, hogy a K-ban egy csomó mindent lespóroltak, ami a H-ban alap volt. Apróságok ezek persze, de nekem hiányoznak: nincs teleszkópos motorháztető kitámasztás, nincs kesztyűtaró világítás, nincs biztonsági öv magasságállítás, nincs kartámasz magasságállítás, stb. Ezek a H-ban nekem mind gyárilag benne vannak, a K-ban az Innovatoin csomagon felül sem lehetett kérni. Nincs, a gyártó úgy gondolta, hogy nem kell. De a hátsó híd is a H-n még masszív öntvény volt, a K-n meg hegesztett lemez. Oké, értem súlycsökkentés, meg valószínű 20 évet így is ki fog bírni. De a minőségérzet más.

Nagy gondom egyébként a K-val sincs. Az utolsó valóban OPEL Astra, az utolsó GM fejlesztés. De a H-tól sem vállnék meg. Az újabbhoz képest sem tűnik ósdinak, rossznak, végletesen elavultnak. Olajfogyasztás egyikre sem jellemző, pedig a H-m már 350.000 km-nél tart. De rátöltenem még soha nem kellett.

2023. aug. 19. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
#8 Ezt még annyival kiegészíteném, hogy ha valakinek már az EGR is "túl bonyolult", akkor Z16XER, EGR-mentes. Szerintem az a tökéletes aranyközépút. Annyira rém egyszerű, mégis modern (korához viszonyítva).
2023. aug. 19. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Pontosan 9es. Mert ami nincs az nem is tud elromlani. Vagy mondjuk nincs is rá szükséged.
2023. aug. 19. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!