Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most mi ez a B és B+ os...

Most mi ez a B és B+ os ostobaság?

Figyelt kérdés

Mert azt megérteném ha azokat sarcolnák akik konstans gyorshajtók, vagy a friss jogsisokat...

De ez egy faxság.

Ez mennyire erős terv?


2023. szept. 25. 18:59
1 2 3 4 5
 11/45 Alex Fly ***** válasza:
100%
Semmi különös,csak arról van szó, hogy mivel a nagyobb jármű nagyobb felelősséggel jár, ezért az azt vezetőktől is többet várnak el. A motorkerékpároknál ez már régóta működik...
2023. szept. 25. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/45 A kérdező kommentje:

11# de mi a különbség aközött, hogy egyszer megszerzed a jogsit, aztán megtanulod ugyan azt.


Aztán ha többet akarsz, ezt tanuld meg újra?

A kresz mindenkinek ugyan az.

Egyébként 125-ös 2t megy 130at vígan.


Most megtanulod kétszer ugyan azt?

Ennek azt sok értelme van csókolom.

Pont azért van több kategória az személygépjárműveknél is. Azokat miért felejted el?


Kétszer megcsinálni ugyan azt tényleg segít bármiben is?

Aki akar, akkor is fog menni, és az autópályán a kutya nem fogja lehívni ellenőrizni. 🤣😂

2023. szept. 25. 20:21
 13/45 anonim ***** válasza:
18%

A legújabb tervezetet nem olvastam, még az első felvetésnél járok.


Amit a #8-ban írnám beépíteném a jogosítványba úgy, hogy a jogosítvány megszerzését követően 2 évvel kell először hosszabbítani, aki addig a kötelezően előírt vezetéstechnikai tréningeken nem vesz részt, annak nincs hosszabbítás.

Ugyan így a pszichológiai alkalmasságit, minden hosszabbításhoz is megcsináltatnám, legalább felpörgetne egy "ipar"ágat. 10 éven belül rengeteg agresszív vagy passzív agresszív sofőrt ki lehetne így pucolni az utakról. És tökmindegy hogy pénzkereséshez kell neki a jogsi. Az autóvezetés egy engedélyhez kötött tevékenység, aki nem kapja meg az nem vezethet autót. Oldja meg máshogy az életét. Lehet hogy én is fennakadnék (bár inkább a türelmesebb fajta vagyok, de ugye az sem szubjektív, sem szakvélemény amit gondolok), ennek az esetleges kockázatát simán bevállalom, ha a cél a közt szolgálja.


Az a baj annyira elromlott a közlekedési morál, hogy tényleg lépni kell valamit. A vezetői engedélyek valamilyen sávosítása és a pszichológiai vizsgálat szerintem szükséges. Az, hogy miként oldják meg már részletkérdés, mondom ha olyan áron hogy én sem vezethetek, vállalom. Csak változzon valami. Ezért minden ilyen jellegű kezdeményezést támogatok.


Még egy dolgot kifejtenék, hogy miért szarom le azt, hogy ennek a jelenleg tárgyalt módosításnak van egy erős anyagi vonzata. Mindenki úgy akar többet, jobban, mást, hogy ő neki a kisujját se kelljen mozdítani, meg egyébként is mindenki azt hiszi hogy ő sérthetetlen, hibátlan ebben a rendszerben. Gondolok itt akár vezetéstechnikára, egyéni közlekedési kultúrára, stb. Én nem így állok hozzá a dolgokhoz. A változáshoz a rendszer minden résztvevőjére szükség van. Ha ez a változás részemről mint később is a forgalomban részt venni szándékozó tag, anyagi kiadással vagy/és egy plusz vizsgával, képzéssel jár, akkor csináljuk. Amíg mindenki farzsebbe teszi a kezét, nem lesz változás. Mindenkinek újítani kell valamilyen értelemben, annak is aki már hivatásosként levezetett 2-3 millió km-t (vagy többet). Meg annak is aki tegnap kapta meg a jogosítványát. Annak is aki Daewoo Matizzal jár meg annak is aki RS Audival jár.

2023. szept. 25. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/45 anonim ***** válasza:
71%

Eleve ott értelmetlen a vita, hogy a kérdező szemmel láthatóan egy maximum általános iskolás hisztis kisgyerek, aki csak annyit tud mondani, hogy "kécceee keee megtanulniiii". Holott nyilván nem erről van szó, nem azt jelenti, hogy te kétszer újra tanulod a KRESZ-t, vagy nulláról újra tanulsz vezetni. Sokkal inkább tudom elképzelni egyfajta továbbképzésként.


A visszamenőség, meg a "munkához keee" csak humbug. Akinek munkához kell, az nyilván leteszi a B+ jogsit és örül.


Mondjuk eleve ezeket a szabályokat a viszonylag értelmes nyugati társadalomhoz és nem a balkáni magyarhoz találják ki.

2023. szept. 25. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/45 anonim ***** válasza:
83%

"az autópályán a kutya nem fogja lehívni ellenőrizni"


Csak erre reagálva. Ehhez is rendelkezésre áll minden adat. Elvileg most sem vezetheted más autóját. Erre építve és ezt erősebben szankcionálva, egyszerűen nem kerülhet a sima B jogsis üzemeltetése alá olyan autó, ami az említett tömegen túlmutat. Mikor meg a fixen telepített trafi alatt átmész 130-cal, megvizsgálja hogy az adott autó üzembentartójának milyen jogosítványa van. Ha nem B+ akkor repül az x tízezer forintos csekk. Nem egy agysebészet. Amennyiben nem az üzembentartó vezette az autót, vagy pl. bérlés esetén nem az a személy akinek bérbe adták, már polgári peres ügy (amennyiben az üzembentartó ragaszkodik a pénzéhez, vagy f2f nem tudják lerendezni). De ez egyébként most is majdnem így van.


"Most megtanulod kétszer ugyan azt?"

Tudod mi a különbség egy A1, A2 és A korlátlan között pl.?

Az pedig nem biztos hogy baj, hogy ha többször kérik számon a kreszt. :D Szintén lehetne kötelező kresz vizsga minden jogosítvány hosszabbítás esetén. Csak ahhoz vizsgáztatási infrastruktúra is kellene.

2023. szept. 25. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/45 A kérdező kommentje:

És mennyi idő még egy új képzést megcsinálsz?

Addig ne keressünk semmit?


Semmi gond, majd beleépitjük a kiesett időt a munkadijba, addig meg elvagyok a megtakarításomon bőven 😈

Remélem a közel jövőben nálatok lesz fogok dolgozni. Ha kazán/klíma kell, remélem tudod hogy a felár miért lesz rajta.


Amúgy meg egy pszichológiai teszt mit szűr ki?

Senki sem akkora idiota, hogy azon a 20 perces teszten jatsza az elmebeteget 🤡

2023. szept. 25. 20:55
 17/45 A kérdező kommentje:

Tudom hogy én vagyok az idióta, nem pedig akik azért járnak ide, hogy szándékosan szívják mások vérét. De egyetlenegy olyan dolgot sem mondtatok rajtam kívül, ami tényleg hozzá tesz a közlekedés biztonságához.


Mert sem pszichológiai teszt nem állítja meg a barmokat, elég ha az idő alatt viselkedik normálisan, még teszten van.

És ez az új tervezet sem az elmebeteg idiótákat sújtja majd, hanem azokat, akik normálisan elvannak a forgalomban.

2023. szept. 25. 20:58
 18/45 A kérdező kommentje:

De csak hogy megnyugtassak mindenkit, miután elvették a volt főnököm jogsiját 2003-ban, nemrég vett magának. Megölte a feleségét és a lányát közben, megbyimoritotta a másikat 😉

Azután rendszeresen ivott és vezetett 15 éven keresztül. Aztán vett egy jogosítványt ☹️

Ezeket az idiotakat ez nem szüri ki 🤡

Ez bohóckodás.

2023. szept. 25. 21:02
 19/45 anonim ***** válasza:
91%

Nem vagy képben azzal a világgal amiben élsz, hogy a körülötted zajló folyamatok hogyan és miért történnek.

Ne vagy idióta csak részben tájékozatlan. Ami egyébként nem baj.


Vissza a témához, én nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a végső megoldás, nekem tetszik hogy terítéken van pár javaslat, amiket valamilyen formában át is fognak húzni minden bizonnyal.

2023. szept. 25. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/45 anonim ***** válasza:
68%
Na jó gyerekek, mondtam én hogy a kérdező egy általános iskolás. Szemmel láthatóan hamar kifogyott az érvekből és elkezdett idegből mellébeszélni.
2023. szept. 25. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!