Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Most mi ez a B és B+ os...

Most mi ez a B és B+ os ostobaság?

Figyelt kérdés

Mert azt megérteném ha azokat sarcolnák akik konstans gyorshajtók, vagy a friss jogsisokat...

De ez egy faxság.

Ez mennyire erős terv?


2023. szept. 25. 18:59
1 2 3 4 5
 21/45 A kérdező kommentje:

De amúgy te nem közlekedsz sokat autópályán, igazam van?


A munkás ember szemszögéből pedig én így látom a dolgokat.


Elég lenne 5 év kezdő jogosítvány, aminlenne sima B. Vagy valami ehhez hasonló.. utána automatikusan mehetne a jobb, ha megcsinálja az ember, amit 8#nál írtam.



És megmondom őszintén, eléggé kellemetlen lenne újra vizsgázni. Mert biztosan elfeljtenék kitekert nyakkal hátra nézni.. ahogy senki sem így vezet.

És a sok apróság.

2023. szept. 25. 22:07
 22/45 A kérdező kommentje:
20# mondj már érveket 🙂
2023. szept. 25. 22:07
 23/45 A kérdező kommentje:

"Kérdezőt elnézve inkább a pszichológiai alkalmasságit kellene erőltetni""


"válasza:

50%

Eleve ott értelmetlen a vita, hogy a kérdező szemmel láthatóan egy maximum általános iskolás hisztis kisgyerek, aki csak annyit tud mondani, hogy "kécceee keee megtanulniiii". Holott nyilván nem erről van szó, nem azt jelenti, hogy te kétszer újra tanulod a KRESZ-t, vagy nulláról újra tanulsz vezetni. Sokkal inkább tudom elképzelni egyfajta továbbképzésként.



A visszamenőség, meg a "munkához keee" csak humbug. Akinek munkához kell, az nyilván leteszi a B+ jogsit és örül.



Mondjuk eleve ezeket a szabályokat a viszonylag értelmes nyugati társadalomhoz és nem a balkáni magyarhoz találják ki."


"Na jó gyerekek, mondtam én hogy a kérdező egy általános iskolás. Szemmel láthatóan hamar kifogyott az érvekből és elkezdett idegből mellébeszélni"


Össze szedtem az erveid 🙂

2023. szept. 25. 22:10
 24/45 A kérdező kommentje:

Jóval több érvet és másfajta továbbképzési ötletet írtam le, mint jómagad.

Valamint leírtam miért feleslegesen ez és miért/kiknek árt. Valamint pénzügyi vonzatát.


Ehhez képest Kispajtás te labdába sem rugaszkodsz

2023. szept. 25. 22:11
 25/45 anonim ***** válasza:
78%

De pályázom és nem a lassú vezetés híve vagyok, sőt. :D Ettől függetlenül abszolút támogatom a B+ jogsit. Mint írtam, mindenkinek be kell szállni a buliba ahhoz hogy legyen eredménye.

Egy jogsi volumenű kézpéstől nem riadok vissza, sem az időtartamtól sem a vizsgától, mert bagatel.

"Mert biztosan elfeljtenék kitekert nyakkal hátra nézni.. ahogy senki sem így vezet."

Lehet hogy tényleg kellene egy újabb oktatás, mert de, k_ára így kell vezetni, és így teszem 15 éve. Mindig, minden esetben hátranézek "kitekert" nyakkal. Annyira bennem van a mozdulat, hogy még gyalog meg bringával is, akkor is ha nem forgalomban közlekedem. Van hogy megyek az Auchanban és nyúlok az indexért. Nem viccelek.


A pszichológiai vizsgálatnak pedig van relevanciája. Nyilván nem úgy vannak szerkesztve hogy te a vizsgálaton jópofizol és majd jól átvered a rendszert. Ennek megvannak a szabályai, gondolom nem voltál még pszichológiai teszten. Komolyabb, nagy felelősséggel járó munkakörökben is elvárás, de már egyre több cég alkalmazza egyszerűbb munkakörök esetén is, mert nem mindegy hogy milyen a munkavállalói állomány, továbbá az adott projekt sikerességét is veszélyeztetheti ha egymással és az adott tevékenységgel pszichésen nem kompatibilis emberek végzik a munkát.

De más szinteken is működik. Nem te meg a jóskapista fogjátok átverni a "rendszert" ha erre kerül a sor.


Az hogy a képzés ideje milyen hosszú, lényegtelen. Ilyen és ehhez hasonló esetekben biztosítanak átmeneti időszakot. Egy távolról vizsgálva hasonló példa mikor a covid alatt lejárt műszakikra hagytak haladékot. Ki volt jelölve egy dátum, ameddig türelmi időablakon belül lehet vizsgáztatni, illetve ameddig ki lehet tolni a vizsga időtartamát. Aki addig nem tette meg, az bukta, kivárta a sorát. Itt jön be az egyéni felelősség kérdése. Ha te hülye vagy és szarsz a dolgokra ilyen szituációkban, a te felelősséged. Tök mindegy hogy dolgozni mész vagy sem, ha nincs jogsi, nem vezetsz. Volt rá időd? Volt. Egyéni felelősség. Most ez irreleváns a B+ jogsi szemszögéből, csak ez az életszerű példa jutott eszembe.


Ha te felemeled a munkadíjadat azért, mert próbálsz dacolni a rendszerrel, szintén az egyéni felelősséged. Azt hogy a munkádra úgy is van-e igény, nem te és nem a B+ jogsi dönti el, hanem a piac. Ha az emelt munkadíjadra lesz igény, akkor még jól is jársz ezzel, mert korábban rosszul pozicionáltad a munkadíjaidat az adott lokációban. Ha meg nem, akkor így jártál, majd visszaveszed annyira, hogy legyen munkád.


Nem személyeskedésből (bár te egyből azzal indítottál az első hozzászólásidban), de tényleg kicsit gyerekesen vizslatod a B+ jogsi tervezet által, egyelőre csak saját fejedben kreált problémákat és azok szintén általad kreált következményeit.


Akkor fogunk biztosat tudni, ha beleírják a közlönybe a módosítást, addig csak tippelgetünk. Azt, hogy ez magára a közlekedési morálra, a munkavégző képességre, stb. milyen hatással lesz, majd csak akkor tudjuk meg ha már benne leszünk. Tök fölösleges ennyire rákattanni. Inkább próbáld megnézni a másik oldalról is, egy olyan perspektívából ahol nem problémának hanem lehetőségnek látod a B kategóriás jogosítvány kategorizálását. Tök mindegy mi lesz, úgy is alkalmazkodni fogsz hozzá, ahogy mindenki más akinek kell az autó, illetve szeretne vezetni a későbbiekben. No para.

2023. szept. 25. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/45 anonim ***** válasza:
66%
Eddig azt toltam le az útról, aki képes volt a belső sávban 130-cal előzni, pedig 150-ig nem büntetnek, most majd azt fogom letolni, aki 110-zel megy. Amúgy meg objektív felelősség jegyében úgysem fogják tudni, olyan vezetett-e, akinek csak 110-zel lett volna szabad, szóval az autópályás korlátozást tartom a legkevésbé problémásnak. A tömeg helyett mondjuk értelmesebb lenne kW/kg-ra bevezetni a korlátot.
2023. szept. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/45 anonim ***** válasza:
82%
Amúgy meg nagyon nem kell félni ettől, EU-s kezdeményezés, mire az átfut, már ha átfut (kétlem), lesz pár év.
2023. szept. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/45 anonim ***** válasza:
78%
Csak megsúgom az EU-n belül sok helyen eleve most is 110-120 limitek vannak.
2023. szept. 26. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/45 anonim ***** válasza:
73%
#28 Az egy dolog, az más kérdés, hogy ha ezt ebben a formában bevezetik, lesz, akiknek 110 a limit, lesz akiknek 130. Hogyan változik a forgalom? Hogyan ellenőrzik?
2023. szept. 26. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/45 anonim ***** válasza:
100%
a bevetik az még évek kérdése, addigra meg egy sima jogsi is lehet lssan az egy misit fogja alulról karcolni, most is 500 körül van már az átlag a végére.
2023. szept. 26. 04:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!