Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Előfordult már generátor hiba...

Előfordult már generátor hiba valamelyik autódnál? Hány éves volt akkor az autód és mennyi kilométert futott addigra?

Figyelt kérdés
Az autó márkáját, a modellt és a gyártás évét is írjátok meg, ha lehetséges.

2023. okt. 17. 04:20
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
18%

Felesleges kérdés. A generátor minden autóban pontosan ugyanolyan, kivétel nélkül mindegyik tönkre tud menni és teljesen véletlenszerű, hogy mikor megy tönkre.


Ha konkrét problémád van, akkor kérdezz arról.

2023. okt. 17. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
14%
Egyre több a lúzer , műszaki analfabéta.
2023. okt. 17. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
88%

Igen.

19.

270 ezer.

Ford 1998

2023. okt. 17. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
22%
Én se értem az ilyen közvéleménykutatás jellegű kérdéseket, főleg mikor pénztárcavájkálás jellegű a kérdés. Generátort pedig nem autófüggő, mert külső cégtől szerzik be az autógyárak, és ugyanaz 4-5 autótmárkába is kerülhet.
2023. okt. 17. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%
21 éves Xsara Picasso volt, óra szerint 215 ezernél, valójában nem tudom mennyi van benne mert 910 ezerről lett visszatekerve a km. Nyilván nem a gyári generátor volt már az autóban. Teljesen irreleváns egyébként, a használat és a külső körülmények 1-200 ezer km-el, vagy 8-10 évvel is eltolhatják a generátorok élettartamát.
2023. okt. 17. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
86%

Cseréltem pár éve.

14 éves volt az autó.

200E km volt benne.

Ford Fiesta 1.4TDCi 2006

2023. okt. 17. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
83%

Igen, sajnos ez a típushibája, Opel 1.7cdti. Használtan vettem a kocsit, így nem tudom előtt volt-e már felújítva. Nálam vétel után pár hónappal döglött be először. Akkor 6 éves volt az autó 170e km-rel. Azóta átlag 2 évente kell felújítani. Vettem méregdrágán több százezer forintért nem felújított, hanem vadonat új gyári generátort. Ugyanígy bedöglött 2-3 év után. Sajnos gyárilag alul van méretezve. Kevés a 110A. Mindig max terhelésen megy és kifekszik tőle a diódahíd. Így most mindig van egy felújított saját cseredarab a garázsban a polcon. Ha szaraxik, csak át kell rakni, az éppen aktuálisan kiszerelt meg megy felújításra.

Már beletörődtem, hogy ez a típus ilyen, nem lehet vele mit tenni. De ez legyen a legnagyobb hibája! Más motorikus gondom sosem volt vele.

2023. okt. 17. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
84%
#7 Ha tudod hogy alulméretezett, miért nem raksz be egy 150A-es utángyártott darabot?
2023. okt. 17. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 krwkco ***** válasza:
83%

"Előfordult már generátor hiba valamelyik autódnál?"

Kb. 10 éves korában 130 ezer körül kigyulladt az "akksilámpa". A Ford-nál ún. intelligens töltés van, ahol a generátor és a kompjuter eszmét cserél. Ez ment tönkre. A töltés továbbra is megvolt, de csak 13,9V.

A Fiestánál a fesszabályozó nem cserélhető, ezért bontott generátort vettem. (Akkor 15+1+1 ezer volt.)

Azóta (12 éve) jó.

2023. okt. 17. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%
#8, mert tudomásom szerint nincs hozzá ilyen. 100 és 110 A-s létezik hozzá. Más motorváltozaté pedig nem jó hozzá, mert ennél a generátor végén van még egybeépítve vele a vákuumpumpa is.
2023. okt. 17. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!