Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autovaltas előtt állok! 4-5...

Autovaltas előtt állok! 4-5 milliom lenne rá! Nembaj ha kell költeni rá, de azért nem szeretnék milliokba bele ugrani... Most egy 12es 1.6T Insigniat hajtok,évi 10-15ezer km-t megyek, nagy részt vegyes és város néha hosszabb táv (2-3)?

Figyelt kérdés
Kíváncsi vagyok kinek milyen tapasztalata van ezekkel az autókkal, de ha tud jobbat szívesen fogadom! 😇

#Volkswagen #Audi A6 #Škoda Superb
nov. 23. 21:02
A kérdező szavazást indított:
Škoda SuperB 3.gen 2015-TSi 1.8 180LE
Škoda SuperB 3.gen 2015-TDi 2.0 150-190LE
Opel Insignia 2.gen 2017-2.0CDTi 170LE
Opel Insignia 2.gen 2017-1.5T 140-165 LE
Audi A6 C7 2011- 2.0TDI 177LE
Audi A6 C7 2011-2.8FSI 204LE
Škoda Octavia 3.Gen 2013- 1.4TSI 140LE
Škoda Octavia 3.Gen 2013 - 2.0TDi 150 LE
Volkswagen Passat 8.gen 2.0TDi 150 LE
10 szavazat
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
45%

Az 1.4 TSI egy nagyon jól sikerült motor. Sajnos az 1.8-ról ez nem mondható el. Én vegyes/városra ilyet vennék. Már-már dízelesen alacsony fogyasztással el lehet járni, ha nem taposod (5-7 l/100 km). Alul is nagyon jól megindul, ezért nem is kell szétforgatni. A mai napig nem hallottam/olvastam komoly típushibáról, pedig 10 éve futnak a különböző változatai. A 2.0 TDI előnye inkább csak autópályán jön ki, ahol a TSI már elkér 6,5-7 litert.

Az Octavia mk3 egy átlagos, kissé fapados autó. Jól átgondolt, viszonylag kényelmes, de az anyaghasználat és az összeszerelés minősége nem makulátlan. Beltér azért meg tud zörrenni, főleg hideg időben. Szilentek hajlamosak nyöszörögni. A gyári váltótartó bak viszonylag hamar kifekszik, és ettől búg az autó bal kanyarban. Viszont nagyobb termettel is megtalálható benne a kényelmes üléspozíció, az ergonomia tök jó, minden teszi a dolgát úgy, ahogy az ember elvárja. Viszonylag egyszerű, megbízható, jól karbantartható konstrukció. Ha nincs szükséged luxusra, akkor szerintem jó választás.

nov. 23. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Nos pontosan hasonló, kissé fapad is az én kocsim is. SuperB nehezebben fenntarthato? 1.86TSI is szíjjas?Többi kocsiról miket hallottál? Amúgy köszönöm szépen válaszod!
nov. 23. 22:14
 3/12 anonim ***** válasza:
66%

10-15.000km lehet jobb lenne a benzines. Az 1.4 TSI "legnagyobb" baja, hogy kokszolódik ez az összes közvetlen befecskendezéses motorra igaz. Kiforrott jó motor lett. Néha meg kell "diózni" azt jónapot. Tipusban az Oktávia inkább az Astra "ellenfele" a Superb az Insignia súlycsoportja.

Lehet érdemes lenne belépni márka/típus csoportokba Facebookon. Ott tulajok és sokszor még hozzáértők is megosztják véleményüket a kiszemeltedről.

Skodásokat tudok, de van a többinek is.

[link]

[link]

nov. 23. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
58%
Az 1.8 TSI láncos, és nem is örök életű benne a lánc. Előfordulhat olajfogyasztás, olajszivárgás is. Valamivel problémásabb motor.
nov. 24. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
50%
Bármit csak ne azt az insigniát.
dec. 12. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Mi bajod van vele?!
dec. 12. 13:29
 7/12 anonim ***** válasza:
Japán, koreai autók fel sem merülnek?
dec. 13. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Városban dizelt nem, 1.8 TSI egy betegágy, 1.4 TSI ebben a korban már van bennük közvetett befecsi is így már nem kokszolódnak annyira, az jó lehet.
dec. 13. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
8: Nincs sem az 1.4, sem az 1.5 TSI-ben szívósori injektor. Ha jól tudom, az 1.8 és 2.0 gen3 EA888 motorokban van csak. A kokszolódás probléma nagyon fel van fújva. 150-200000 km körül kell neki egy dióhéjas szórás és kesz.
dec. 13. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Eszembe nem jutna, a rozsda miatt.
dec. 14. 15:47
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!