Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Seat Toledo vagy VW Polo?

Seat Toledo vagy VW Polo?

Figyelt kérdés

A kérdés a következő.


Két korához képest tökéletes állapotú autórol van szó, az egyik egy 355.000-et futott, legendás 1.9 adagolós dízel, Seat Toledo 2001-ből. A másik opció pedig egy VW Polo, 1.4 benzin, 141.000 km-mel, 2004-ből.


Legfőbb felhasználása:napi szinten 2x18km melóba, évi egy-kétszer egy nagyobb(600-1100km) út.


Kérlek objektíven alkossatok véleményt, úgy, hogy mindkét autót átnézettem és alapvetően jó vétel lenne mindkettő.



dec. 16. 02:09
 1/5 A kérdező kommentje:
felhasználáshoz még annyit, +ba, hogy hétvégente azért cruiseolgatunk a spanokkal:)
dec. 16. 02:13
 2/5 anonim ***** válasza:
85%
Seatot választanám. Manapság ha 1.9 tdi-ből tökéleteset talál valaki, egyből le kell csapni rá. Nem fogod megbánni(ha valóban tökéletes).
dec. 16. 02:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Toledo!
dec. 16. 05:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
25%

Itsz a börfdély, ja, ja!

Well, am a kettő totál más, de akkor a vószvágen, ha krájzolgatni is kőne a lovekkal. Az sokkal veszett macskásabb verda.

Ja, ja: itsza a börfdély:

[link]

Indahause!

dec. 16. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Mindenképp dízel. Nekem volt benzines 1.4-es golfom, 1.2-es g astrám és 1.2 es módosított fiat punto első generációs ez kicsit másabbb téma. Most egy 3-as 1.9 tdi 90 lovas van ég és föld ez az autó a többihez képest keveset fogyaszt erő is van egy két aprósággal teljesítményt is tudsz növelni, jobban átlátható a motortér ez akkor fontos ha otthon szereted megjavítani ami tönkre ment benne. Esti krúzolás meg be rakom 5.-be aztán majdnem 50-el megyek alapjáraton gáz nélkül. Elindulni könnyebb vele ugyebár aztán húztam már vele egy e46-ot kettesbe alapjáraton emelkedőre felhúzta és meg sem rázta magát. Egy turbot cseréltem benne vákumcsöveket meg kuplungtárcsát de az az előző gazdás takarékoskodása miatt volt mert silány minőségű tárcsát raktak bele aztán a rugó ki esett belőle és betámasztott nem emelt ki.

A lényeg szerelhetőség és megbízhatóság szempontjából ezerszer jobban jársz ha az adagolós dizelt veszed a vp37-essel nem szokott gond lenni amugy sem inkább a vp44 es ami inkább pl e46, opel vectra, zafira stb. A gyári belső meg bőven tul van méretezve a teljesítményhez képest akár 1 millio km gond nélkül dizelnél a 300 ezer felettitől sem kell megijedni ha volt gazdája.

dec. 18. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!