Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A rettegett bmw 116i n43b16. ...

A rettegett bmw 116i n43b16. A költői kérdés, mi lehet a baj ?

Figyelt kérdés

Adott egy BMW e87 116i n43b16aa motorkód (és igen,tudom hogy a legrosszabb benzines) autó. Az autó megállt 1éve. Nem az enyém, de érdekel mert látok benne fantáziát, hogy egyszer egy jó autó legyen belőle (van szerelő barátom és mindkettőnket érdekelnek az ilyenek), így megkértem a tulajt hadd nézegessem (nő tulaj és nem is akar vele foglalkozni)

A problémák:

-gyertya kivétel után belenéztem a hengerekbe és az egyik hengerben láttam a dugattyún karcokat.

-mértünk kompressziót. 1-2-4es hengerben 15-16bar között mozgott, viszont a 3asban csak 12 volt (ennél a hengerben láttam a dugattyúnk lévő verődést/ütődést)

-ráraktuk gépre és az üzemanyag nyomás 6bar körül mozgott, nos nemtudom, hogy mennyinek kellene lennie, mivel hengerenkénti befecskendezés van, így a csőnel a csavarját meglazítva láttuk indításnál, hogy spriccel az üzemanyag(benzin), szóval üzemanyagot kapnak.


Még csak agyalok rajta megérné-e. Az autó maga fiatal LCI modell 2009 végéről. Végig magyar 151.000km van benne ami valós és viszonylag felszerelt is (az ár amennyiért meg adná nem sok), csak hogy mennyit kellene ráfordítani.


Felmérült bennem, hogy gyújtás problémája lehet (befújásra sem reagált). Honnan tudok biztosra menni, hogy a gyújtással van-e probléma ? Szerintem ha még 1hengerben nincs kompresszió attól még döcörögve, 3hengerezve, de beindulna (javítsatok ki, ha tévedek) géppel kiolvastuk, igaz nem gyárival, hanem Delphi-vel, de nem írt olyat ami befolyásolná az indítást.


A válaszotokat előre is köszönöm!



febr. 6. 21:28
 1/1 anonim ***** válasza:

"az egyik hengerben láttam a dugattyún karcokat"

Akkor meg is van a hiba, megkopott és nem elegendő a kompresszió. Ez a motor hajlamos olajnyomás problémákra a hibás olajnyomás szelep hibája miatt, valószínű feladta magát vagy más miatt nem volt megfelelő a kenés az adott hengerben és megkopott. Ilyenkor motor kivesz motor szétszed és a főtengely csapágyakat is ellenőrizni kell.

febr. 7. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!