Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Utolsó generációs Mitsubishi...

Utolsó generációs Mitsubishi Lancer 1.8, egyik sem dinamikus?

Figyelt kérdés
Szeretnék venni egy utolsó generációs Mitsbishi Lancert 1.8-as benzinmotorral. Csak az 1.8 jöhet szóba, azt olvastam az 1.5 és az 1.6 kevés a kasznihoz. Sedant szeretnék, de ebből majd lehet kénytelen leszek engedni, mert ilyen motorral alig szokott néhány darab eladó lenni. Na már most az a kérdésem, azt olvastam nem a legdinamikusabbak ezek a motorok. De most utánanézegettem, autokataloguson valamelyikre 9.8-as gyorsulást ír, valamelyikre 10.4, valamelyikre pl. 10.9. Itt azt kell akkor nézni , hogy EURO4 vagy EURO5 besorolású-e az adott motor? Mert elvileg ugyanaz az 1.8-as. A 9.8-as nem hiszem el, hogy olyan lassú meg lomha lenne, főleg ha pörgeti az ember. Amúgy iszonyúan tetszenek Sedanban, nem is értem miért csak ennyit csináltak belőle az erősebb motorból, meg miért erőltették a ferdehátúakat... Alternatívaként szóba jöhetne még az UFO Civic, de a külseje és az orra nagyon megfogott a Lancernek.

febr. 13. 18:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Tizedmásodpercekről beszélünk.
febr. 13. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
66%
Nem értem, mitől gyorsulna jobban egy 137lóerős 1400kilós autó. :)
febr. 13. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
66%

Euro 5-nél biztosan kicsit butítottak rajta,azt inkább hanyagolnám.Elájulni nem kell majd,egy aránylag kicsi szívómotor,de érdemes kipróbálni mennyire jön át használva,milyen karaktere van.

Én tudom ajánlani a vele egyidős Civicből a szedánt,elég jó formája van,motor hasonló paraméterekkel rendelkezik de könnyebb a kasztni,teljesen jól viszi az autót.Alacsony fordulaton is jól megindul,nem a nagyon pörgős szelepvezérlése van hanem 3500-ról akár vagy nagyobb terhelésre vàlt már.

febr. 13. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
66%

Én is akartam ilyet, de a kinézete ellenére se egyáltalán nem sportos, nem csak a motor miatt hanem a váltó, futómű egyebek egyik sem a száguldozásra van hangolva


Ha meg pörgeted folyton akkor sokat fogyaszt



Van belőle (nagyon) ritka 240 lóerős „ralliart" verzió, de ezt pont a ritkasága miatt nem merném megvenni

febr. 13. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
47%
az utolsóból szerintem nem fogsz venni, azt nem forgalmazták európában, az utolsó előttiből talán.. abból volt Ralliart, meg volt az Evo.X. :)
febr. 13. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
76%
10 másodperc nem lomha? Akkor mi a lomha, 20 másodperc?
febr. 13. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Jó, de én eddig huszonéves autókhoz vagyok hozzászokva, átlagos vagy kisebb motorral. 12-13 másodperces gyorsulásokkal.
febr. 18. 09:40
 8/12 anonim ***** válasza:
Ha a gyorsulás számít, akkor ez az autó nem való neked... Fájni fog, hogy egy mai turbós 1.4-es autó 1-2mp-el jobban gyorsul.
febr. 18. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

#7

Akkor nem éltek nagy élmények. az ennél öregebb autóim nagyságrendekkel fürgébbek annál. :D

febr. 18. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
De amúgy nem is arra kell, hogy most hú odanymomjam és száguldozzak, pályán igazából nem használnám, csak annyi, hogy ha meg akarok valakit előzni, akkor ne gondolkozzon annyit, meg ha kicsit dinamikusabban, élvezetesebben akarjak mondjuk vezetni, akkor azért érezzem, hogy nem egy 1.3-as Swiftben vagyok.
febr. 19. 13:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!