Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egyetlen egy fékezés leamortiz...

Egyetlen egy fékezés leamortizál egy 7ezer kilométert futott fékszettet?

Figyelt kérdés
e46 330i. Viszonylag új betétekkel és tárcsákkal egyaránt, amik visszafogott vezetés közben 7000 kilométert futottak. Ezután 210ről kellett hirtelen állóra fékeznem. Meg is álltam, nagyon erős fékszag is volt, az első tárcsák izzottak. 15-20 percig vártam, aztán elindultam lassan, majd óvatosan próbálgattam a féket. Fékezéskor nyikorgott kicsit, de fékerő az még volt, úgyhogy simán hazajöttem vele. Majd itthon vizsgáltam meg, hogy az új betét és a tárcsa is kuka, szépen kivállasodott. Az első gumik is kicit kikockásodtak, pedig éreztem, hogy müködik az ABS.

ápr. 3. 23:09
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

"Ezután 210ről kellett hirtelen állóra fékeznem"

Erősen kétlem, hogy eleve szükséges volt 210-re gyorsulnod.

ápr. 3. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Előfordul. Élsz? Akkor tette a dolgát, ha kuka venni kell másikat, és legközelebb odafigyelve vezetni, hogy ne forduljon elő ilyen szituáció.
ápr. 3. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
34%
Még Németországban sem indokolt a 210, ahol korlátlan a sebesség, nemhogy ott, ahol 130...
ápr. 3. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
48%

#3 Ahol korlátlan a sebesség, ott valóban indokolatlan a 210, ne totojázzál előttem. Ahol meg korlátozott, ott meg b*ssza meg a német a saját anyját, hogy reklámozza nekem a korlátlan pályát, aztán mégis korlátoz.


Kérdező, folyadékot nézesd még. Féktárcsa, fékbetét ha ennyitől kuka akkor selejt az autód. Oké, el lehet vetemíteni szar használattal a nem kopott betétet is, de jellemzően ilyenkor a folyadékot forraltad fel, azért nem fogott, azt kell cserélni.

ápr. 4. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Megeshet, igen. Ez nem 210-0 satufékre lett tervezve. Nem ismerjük a körülményeket, de ha ilyen sebességről ilyen hirtelen meg kellett állnod, szerintem inkább örülj, hogy egyben hazajutottál:D
ápr. 4. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
#5 truedat
ápr. 4. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
80%
Nem tudok elképzelni olyan ésszerű helyet, ahol ez előfordulhat. Autópályán nem megyünk 210-el, nem lassulunk le 0-ra. Német autópályán dugóhoz érve talán, de ott az több kmre előre jelezve van táblákkal, hogy dugó lesz. A lényeg, hogy közveszélyesen vezettél és túlélted, örülj neki. Sokan nem így éreznénk irántad. Ha csak a féked ment tönkre, akkor még örülhetsz. Egy szar minőségű fék akár kisebbtől is kuka lenne amúgy.
ápr. 4. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
48%
meg hozzátenném, akinek valaha 210-ről satuznia kell, az először szemüveget vegyen, aztán jogsit csináljon, és utána üljön volán mögé, de akkor sem első útján 210-zel. mert olyan azért nincs, hogy neked 210-ről satufékezned kell. azt neked rég látnod kellett volna, hogy fékezni kell. kivéve a vadgázolást. de akkor meg nem satuzol, az úgy meglep, hogy reagálni is alig van esélyed. tehát nem, ha te 210-ről satuztál, akkor hülye voltál reflexből.
ápr. 4. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Jól van az, amilyen mazsola vagy mindegy neked hogy milyen.

AZ 1.-nek igaza van.

ápr. 4. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
max a tárcsa vetemedik ettől, a kopás attól van, hogy állandóan a féket nyomkodod, mert nem látsz
ápr. 4. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!