Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyhogy már az olcsó kínai...

Hogyhogy már az olcsó kínai villanyautó sem kell?

Figyelt kérdés

A BYD villámgyors növekedése után (új autógyár nálunk, új piacok, új tengeri flotta, stb) az idei első negyedév 43%-os mínuszban volt a tavalyi év utolsó negyedévéhez képest.

Az elektromos autók kapcsán a legtöbbet hallott kifogás a magas ár ami miatt csak támogatásokkal vették őket az emberek. Viszont a BYD-modellek viszonylag olcsónak mondhatók a többi elektromos autóhoz mérve.

Ennek ellenére hogyan következhetett be ekkora keresletcsökkenés annál a gyártónál amely a legolcsóbb villanyautókat értékesíti? Lehet hogy mégsem csak a magas ár az ami miatt az emberek nem veszik úgy az elektromos autókat? Vagy még mi lehet az oka hogy több gyártó után már az olcsó kínai elektromosautó-piacot is eléri a lejtmenet?



ápr. 5. 14:27
 1/4 anonim ***** válasza:
Mert a tavaly ev vegi, allami penzekkel durvan megtamogatott arcsokkentes utani adatokhoz merik az idei elso negyedevet. A 2023 Q1-hez kepest meg mindig 13% folotti novekedest konyveltek el.
ápr. 5. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 szalkai válasza:
100%
Kínában az első negyedév mindig a leggyengébb, azután folyamatosan növekednek az autóeladások. Százalékosan a magasabb bázis miatt csökken a BYD eladások növekedése, de évről-évre ugyanúgy 1-1,2 millió autóval többet fog eladni mint tavaly, vagy tavalyelőtt. A növekedés részben az exportból adódik, itt még most épül ki a kereskedőhálózat és az új szállítóhajók is folyamatosan érkeznek. A növekedés másik részét az új, drágább márkák hozzák: a Denza, a Fanchengbao és a Yangwang.
ápr. 6. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
37%
Az elektromos autók piaca virágzik, míg a belső égésű autók eladása rohamosan csökken, egyes országokban tulajdonképpen már szinte csak elektromos autókat adnak el. Lehet hisztizni, meg vergődni, hogy nektek márpedig a múltszázadi technológia meg a szmog kell, mert nincs pénz modernre, de attól még sajna muszáj lesz nektek is elfogadni a tényeket.
ápr. 6. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

#3 Hát azért elég érdekes ez a növekedés, hogy sok gyártó most visszakozik a teljes átállástól. Nem mondom hogy rossz dolog az elektromobilitás csak lehetetlen megvalósítani a teljes átállást egy-két évtized alatt.

Amúgy közel sem 21. századi technológia a villanyautó, már vagy 100 éve léteztek kisebb számban gyártott elektromos modellek csak mivel nem volt gazdaságos ezeket gyártani inkább mellőzték, de itt-ott használtak eddig is elektromos járműveket.

ápr. 6. 21:28

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!