Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az olasz gyártóknak vannak...

Az olasz gyártóknak vannak (ha nem is [teljesen] japánosan) MEGBÍZHATÓ autóik? Akár a legújabbak között (szedánok és furgonok előnyben), akár a 10-20 éves régebbi modelljeik esetén vannak-e jobban "sikerültebbek"? Vagy adott típusból jobb évjáratok?

Figyelt kérdés
Kisebb hibák nem érdekesek (vagy hogy milyen [szerény, vagy gazdag] a felszereltsége az autóknak, melyeket majd soroltok nekem), egyedül az számít e kiírásnál, hogy ha hosszabb utazásokra menne a család vele több ezer kilométerekre (csak oda, majd ugyanennyi táv[ok] alatt vissza), akkor a többi olasz gyártó más típusaihoz képest minimális legyen az esélye, hogy cserbenhagy minket az autó e hosszú távok alatt. Indíthatatlan lerobbanásoknak legyen csekély az esélye! Ez a fontos, ilyen olasz autókat soroljatok fel. Biztos vagyok benne, hogy az évtizedek alatt az olaszok is fejlődtek megbízhatóság tekintetében, szerintem már az olasz autók között is több a megbízható típus, szemben a nyolcvanas évek problémás modelljeivel. (Az, ha nem működik a légkondi, rádió, hátsó izzó, kimegy a szervó, ilyesmik nem mérvadóak.)

máj. 20. 19:05
 1/10 anonim ***** válasza:
35%
Nincs ilyen. Tuti van jobban sikerült motor, az jól karbantartva lehet akár megbízható is, de azért az olasz az olasz marad. Ha mindenképpen olaszt akarsz, akkor vegyél újat. Azzal nem valószínű hogy lesz komoly gond a garancia végéig.
máj. 20. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Tehát MÉG az az egyén is, aki anyagilag nagyon el van engedve és vásárolhat magának akár újonnan egy Quattroportét, vagy egy V6-os Giuliát, ha véget ért a garanciaidő ő sem lehet teljesen biztos, hogy úgymond "kap is valamit" a (tetemes) pénzéért cserébe?...
máj. 20. 19:52
 3/10 anonim ***** válasza:
Hogyne kapna. Erőt, kényelmet, szépséget, kellemes vezetési élményt, szerelőhöz bérletet. Ami erős az általában nem olyan megbízható, hisz ugyanazt csinálja a motor, mint a kisebb ugyanolyan anyagból készült társai, csak sokkal jobban határaira tuningolva. Pl. egy szívóbenzines japán ugyanolyan vagy jobb anyagból van, mint a széttuningolt, műanyaggal telirakott, túlhúzott, teljesítményre kihegyezett társa. Nem csoda ha tönkremegy, nem bír annyit. Vajon miért bír annyival többet a japán? Mert túl van biztosítva, tervezve minden a többi márkához képest. Nem szaroznak műanyag vízpumpával meg ilyen apróságok. Olaszból újat vegyél, vagy szívj a hülyeségeikkel.
máj. 20. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
51%

Konstrukciótól is függ, ill. az adott motorváltozattól.

Egy japán szívóbenzin annyira egyszerű, stabil konstrukció, hogy kevés dolog van ami elromoljon rajta. Az is olcsó és gyorsan cserélhető. Ehhez képest bármelyik használt, modern európai dízel, vagy V6 benzin pláne automata váltóval, teletömött motortérrel, egy időzített bomba, nem csak az olasz.

máj. 20. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Hogy olasz példát is hozzak, egy Grande Punto 1.4 8V kimegy a világból, egy Alfa 159 2.4 JTD-vel meg mindig van valami nyűg.
máj. 20. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
#5 Grande tulajként érezhetően olcsó autó, olcsó alkatrészekből, de ott nem hagy sehol... Dízel motorok nagyon jó konstrukciók, benzinesnél meg az egyszerűség szintén előny. Elektromos szervó mondjuk ami drágább hiba. Máskülönben inkább bosszantó, de filléres dolgok romlanak el. Itt egy csatlakozó, ott egy pár ezer forintos stab pálca, test kábel... Nehéz sokat költeni rá. Rozsda szempontból sem rosszak. Alapvetően ugyanaz az autó a dizájnt leszámítva, mint a kortárs Corsa, kivéve még a benzines blokkok és néhány váltó.
máj. 20. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Maserati.
máj. 20. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 Dionysos ***** válasza:
Bármi, amiben 1,9 JTD motor van. Meg azért vannak az olaszoknak jó kicsi benzineseik is.
máj. 24. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#8 1.9 Multijet, azon belül is a 8 szelepes, azt hozzátenném még.
máj. 24. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

"az olasz az olasz marad"


Mondjuk én még nem hallottam, hogy olasz autót hívtak volna vissza sorozatos fékhiba vagy kigyulladások miatt.

dízelben a japán is szívás: D4-d, Subaru boxer

máj. 26. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!