Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » (Golf IV 1,4 benzin/1,9 TDI)...

(Golf IV 1,4 benzin/1,9 TDI) (Passat V 1,9 PDTDI) (BMW 318 compact). Ki milyen érvet tud felhozni az autók javára. Elsősorban fogyasztás, alkatrészek ára, megbízhatóság szempontjából? Fogysztás adatokat kérek mert a gyári adatok számomra hihetetlenek

Figyelt kérdés
2011. jan. 20. 10:44
 1/6 anonim ***** válasza:

Golf 4 1.4: Gyenge, fostömlő. Eszik hozzá 8-9 litert, és megőszülsz benne.

1.9 TDI: Ha nem sietsz akkor ideális. 6 liter alatt el lehet vele járni, és bár nem dinamikus túlzottan azért a nagy nyomaték miatt sokkal gyorsabb az 1.4 benzintől. És ez még nem PD-TDI, így sokkal tartósabb.

Csak zárójelben: én vagy az 1.6-ost vagy az 1.8-ast venném belőle.


Passat 1.9 PD-TDI: Szerintem gyenge a 105 lovas egy Passatba. Külföldön érdemes belőle nézegetni, mo.-n nem tudják az emberek használni, és ha egy PD elem tönkremegy akkor darabja 100 000 forint. De mivel csak egyszerre lehet cserélni ezért ez 400 000 forint. Fogyasztása legalább baráti 7 liter alatti.

És Passat nem kéne.


BMW 318i Compact: Gondolom a benzinesre gondoltál.

Nos mivel ez egy BMW ezért csak köpködni tudok egyrészt a 4 hengeres motor miatt, de inkább a Compactság miatt. Ez volt ugyanis (a 316i Compacton kívül) a leggyérebb BMW. Igazán nagy gond mondjuk nincs vele, de a tipikus BMW-k hungáriában taposva vannak. Ezt még a nagy sorhatosok, és társaik is sértésnek veszik, de egy 1.8 benzin kifejezetten rosszul tűri. Fogyasztása 9-11 között van.

Amúgy 320i, és/vagy felette már ajánlom a BMW-t.


Ha MINDENKÉPP ezek közül kéne választani akkor Golf 1.9 TDI. De ha én választhatnék a motorok között akkor egy 320-323-325 vagy 523-525-528 lenne a választásom.

2011. jan. 20. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Ez egy elég korrekt válasz volt!!! ilyeneket várok.. :)

Igen azóta én is stabilizáltam magamban a golf 1.9 TDI-t.

PDTDI-t nem akarok mert ahogyan mondtad igencsak zsebbenyúlós ha baj van. Golfot meg csak nagyobb motorral érdemes veni, mivel az 1.4 -es és 1.6-os motorokhoz tudtommal rossz minőségű kínai váltó van,amiben kiverődik valami csapszeg és törést vagy egyéb károkat okoz kb 100-150 e km-nél.. A BMW-ről pedig a magas alkatrészköltségek miatt mondok le, meghát ugyanabban az árban joval fiatalabb autókat kapni mint bmw-t

2011. jan. 20. 15:01
 3/6 A kérdező kommentje:
Most képbe jött egy Ford focus 1.8 TDCi.. Vélemények?
2011. jan. 20. 17:05
 4/6 anonim ***** válasza:

A TDCI egy zsákutca. Bár az 1.8-as egy nagyon régi motorja a Fordnak, így lehet akár megbízható is.

Az 1.8-as még az Orionban is kapható volt, és az évek telésével folyton reszelgettek rajta. Így lehet akár az egyik legmegbízhatóbb, valamint egy ócskavas. A 2 literes TDCI-k nagyon rosszak viszont.

2011. jan. 20. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

mit érteszz az alatt h "zsákutca", vagy "rosszak"???

Esetleg valami típushiba? vagy korai elhasználódás? Fórumokon egyébként meg vannak elégedve a focusokkal...

2011. jan. 22. 12:59
 6/6 anonim ***** válasza:
A TDCI-k sajnos szeretnek széthullani 150 ezer km felett. Ez mondjuk a legtöbb modern dízelre igaz, de ezekre különösen!
2011. jan. 22. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!