Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » S. O. S. Ne nézzetek hülyének,...

S. O. S. Ne nézzetek hülyének, de hogyan kell beindítani egy pedálos Suzuki eko-t? Hol a váltója, és hogyan kell váltani?

Figyelt kérdés
Ha kb.14 éve nem volt használva (és poros) üzembe helyezéshez mit kell tennem (nem a biztosításra gondolok, hanem pl. olajozás stb. )?
2011. aug. 6. 20:20
 1/6 anonim ***** válasza:
25%
Akksi például.
2011. aug. 6. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Az se tudom hogy sebességbe kell-e tenni indításkor,nemhogy aksizzak.
2011. aug. 6. 20:28
 3/6 anonim ***** válasza:
74%

A Suzuki Eko kb. olyan, mint a Babetta, nincs klasszikus váltója.

Sztenderre állítod, nyitod a benzincsapot, szivató, felállsz a pedálra, nyomod a dekompresszort, tekerni kezdessz, amikor már forog a motor, elengeded a dekompresszort és kis gázt adsz. Ha szerncséd van beindul!

2011. aug. 6. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
64%

Dekompresszor: egy kis kar bal oldalt a fék alatt, amit ha megnyomsz nem lesz kompresszió és könnyebb átfordítani a főtengelyt!


Nincs váltója nem kell sebességbe tenni, csak húzod a gázt és megy! (Vagy nem!) :D

2011. aug. 6. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Még valami: Ha 14 éve nem volt használva, akkor az olajat érdemes kicserélni benne. A gyertyát is érdemes megnézni! MIelőtt indítani próbálod érdemes ellenőrizni, hogy átfordul-e a főtengely, mert enyi idő alatt megrakódhatott mindenfélével, és még a gyűrűk is letapadhattak. A gumik se lehetnek valami jók, mert azok álltukban is romlanak. A láncoknak se árt egy kis kenés...


Szóval ilyenkor érdemes lenne tüzetesen átvizsgálni az egészet, uram bocsá én még a hengert is lehúznám, hogy megnézzem a dugattyú milyen állapotban van! A szimmeringek is felkeményedhettek, és az se jó.

2011. aug. 6. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az EKO-nak NINCS dekompresszorja! Kuplungja van, ami az indításhoz, illetve a "menéshez" kell.

Amúgy sztenderre állítod, elkezdesz tekerni, és amikor már jól forog, behúzod a bal oldali kis kart (kuplung).

Másik, ha ennyit állt, jó esetben "csak" karburátortakarítás, kipufogószutykolás és tank-takarítás. Ez a legnehezebb, mivel maga a váz a tank. szertendőszéjjel darabokra kell szedni az egész gépet.

Ha nincs szerencséd, akkor a főtengely-szimeringeket is cserélni kell.

2011. aug. 6. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!