Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson probléma. Ha a kocsisor...

Simson probléma. Ha a kocsisor lassan halad, de ahhoz gyorsan hogy megálljak, akkor lassan kell pörgetnem a motort hogy tudjak haladni. De így egy idő után elkezd eltűnni az alapjárat és kihagy a motor üteme. (? )

Figyelt kérdés

Ilyenkor ha nem pörgetem a motort, akkor leáll, és nagyon nehezen, max tolásra indul, de csak úgy, ha pörgetem utána, mert vissza leáll.

Ha hagyom állni kb 15-20 percet, akkor viszont pöccre indul és semmi baja.

Cseréltem már gyújtástekercset, trafót, gyertyát, megnézettem a karburátort, kitisztították. Ugyanolyan és nem tudom mi az oka.

Ha tempósan tudok vele járni, elvisz akárhova, akármeddig.

De ha lassú menetre kényszerülök, akkor 2-3 perc múlva vége.


2011. szept. 8. 11:12
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Ja, és új a kondenzátor és a megszakító is.
2011. szept. 8. 11:13
 2/12 anonim ***** válasza:
32%
Talán feldúsúl a keverék.
2011. szept. 8. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Azt hogy csinálja?
2011. szept. 8. 11:31
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
talán meg kéne nézned a gyűrű és a henger viszonyát, (no kompresszió)
2011. szept. 8. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
hő hatására tágul a henger, a gyűrűd elvan kopva, nem tud utána terjeszkedni és elmegy a nyomás a hengerből ezért indul melegen ,csak tolásra!
2011. szept. 8. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%
ha az elektromos rész csinálná akkor melegen nem indult volna be tolásra sem!
2011. szept. 8. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
De ha nem esek ilyen csapdába a lassú járattal, akkor melegen is bármikor pöccre indul.
2011. szept. 8. 11:44
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
de akkor meg elég a sebesség ahhoz hogy ne melegedjen túl a henger
2011. szept. 8. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Hidegről indítva is megcsinálja ezt akár fél perc múlva.
2011. okt. 11. 13:20
 10/12 anonim ***** válasza:

Nos, a következő van nagy eséllyel: Sokat volt használva hidegen/rövid utakra, amikor nem üzemmeleg még a motor, és a henger meg a dugó félmeleg állapotban, 70-80 fok környékén kopott össze alakilag (hőtágulás), amikor e fölé ér a hőmérséklet, eltűnik a kompresszió, mert "szelel" a dugattyú mellett, mert más formájú mondjuk 110 fokon, mint 70en. Első körben gyűrűcsere (minél hamarabb!!), ha nem segít, akkor fúrás. Remélem tudtam segíteni.

17/F

2011. nov. 12. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!