Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a triptonic és...

Mi a különbség a triptonic és a multitronic váltó között? 2000 körüli A6-os Audiknak tényleg az automata váltó a gyengéjük?

Figyelt kérdés
2012. febr. 28. 22:00
 1/8 anonim ***** válasza:
A multitronic-ot fokozat nélküli váltónak hívják:D Nézzél róla videót a youtubon és megértesz mindent:)
2012. febr. 28. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Köszi! :P


És ennél a típusnál melyik a megbízhatóbb? Nyilván függ attól, hogy ki hogy hajtotta a gépet.. de úgy általában.

2012. febr. 28. 22:05
 3/8 anonim ***** válasza:
2012. febr. 28. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Köszi szépen!


Ezek alapján a triptonic fogyasztása kevesebb. Vagy rosszul gondolom?

2012. febr. 29. 08:20
 5/8 anonim ***** válasza:
0%
Az csak tiptronic :) De egyébként egy autószerelő barátom filozófiája : Tiptronic váltóból kétféle létezik : ami már elromlott és ami rövidesen el fog romlani. Biztos,hogy automata váltot keresel ? Ha bármi tönkremegy benne ,akkor mélyen zsebbenyúlós téma - a legegyszerübb vezérlőjavitás is 60eFt-on kezdödik.
2012. febr. 29. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszi a javítást. :P

Egyáltalán nem szeretnék automata váltóst, csak az a baj, hogy A6-os a régi álmom, és kézi váltós alig van belőle. Ami meg kézi váltós, az vagy drága, vagy nem tetszik a színe, vagy lelakott.. :S

2012. febr. 29. 14:38
 7/8 maxgold válasza:
Régi a kérdésed,lehet hogy azóta már az automata Audiddal nyűglődsz.:)Valóban a 2000 körüli automata Audik elég problémásak.Az ismeretségi körömben ketten is megszívták a váltóval.Én is emiatt nem vettem ezt a típust.
2013. jan. 13. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Multitronic egy fos. A tiptronic legalább 3x többet bír szerelőm szerint. A multitronic működéséből adódóan folyamatosan eszi magát ha felújjíttatod(600e) akkor is 100e Km a max amit elmegy. Nem szabad chippeltetni és nem lehet vontatni sem vele mert megcsúszik a lánc és bevág a kúpokba amik között fut- olyan mint a robogó variátora csak ott ékszíj van- ezután rángatni fog gyorsításnál. A multitroic váltó a legkényelmessebb de a legtöbb törődést is az igényli, határozottan kopó alkatrész. Négykerékmeghajtású audiban mindben tiptronic van így könnyen kiszűrhető.
2016. szept. 3. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!