Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonban s50 ben ki cseréltem...

Simsonban s50 ben ki cseréltem a dugót gyűrűt henger a régi mert a túl méretes dugó jó bele meddig kell koszos benzinnel járni?

Figyelt kérdés
Koszos= 1:25 ös benya és mennyi idő ameddig nem lehet nyelezgetni meg szerpentinre vinni döntögetni a szerpentin az kb 60fokos!azzal képen vagyok hogy addig ameddiga vékony oil film réteg ki nem alakul rajta de ez kb mennyi idő rendszeresen van használva napi 7 km azért csak ennyit hogy ne süljön be a friss dugesz meg a gyüszi 1.2. 3.ban fél gázon ez a legnagyobb amit adok neki hogy uj a dugó gyűrű! és az egy tank benzint ki járatása után már lehet vele szerpentinezni??:)
2012. márc. 4. 20:57
 1/3 anonim ***** válasza:
48%
Hogy mondod, kopott hengerbe túlméretes dugó? Ne nagyon döngess te azzal, örülj, ha beindul. :))))
2012. márc. 4. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
így van 40.72 es dugó belement és picit szorult ...miért ne döntögessem?? :) utcai guma van rajta nem simo gumi eleinte csinálta hogy beindult le állt de egy rúgás és ketyeget szóval már megy szépen alapon nem áll le csak normálisan be akaromjáratni a gyüszit meg a dugeszt mert az előző gazdájaneki küldete friss dugóval a hegynek ahol a Quadosok mászkálnak ki kb 90 fokos hegynek!!
2012. márc. 4. 21:12
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Öh... van egy gyárilag előírt hézag, ami azért kell, hogy a dugattyú hőtágulása miatt be ne álljon a motor. A bejáratásnál a dugattyú gyűrűi kopnak hozzá a hengerfalhoz, ezzel biztosítva a tökéletes, körkörös felfekvést - ami nélkül nem tudna zárni.

Persze megfelelő tudás (hőmérsékletek, hőtágulási adatok stb) birtokában lehet felülbírálni a gyári hézagot és kisebbet használni, de nem úgy tűnik mintha ennek birtokában lennél.


Tudnám ajánlani elolvasásra Ternai Zoltán - A motorkerékpár c. könyvét, hogy szerezz némi ismeretanyagot. A netről le tudod szedni.


A lényeg, hogy nem szabad találomra választani dugattyút egy kopott hengerhez, ami ránézésre stimmel. Te fogsz a legjobban meglepődni, amikor majd az első komolyabban meghajtott szakasz után beáll a blokk egy visszafordítós kanyarban.


Az, hogy a szerpentin hány fokos teljesen mindegy, bár megnézném milyen az az aszfaltos szerpentin, ami hatvan fokos... Esetleg a hegyoldal annyi.

2012. márc. 5. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!