Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van egy sportmotornak...

Miért van egy sportmotornak olyan odab*zós hangja, és egy autónak meg csak iszonyú drágának?

Figyelt kérdés

Miért van egy motornak ilyen hangja,:

http://www.youtube.com/watch?v=ZfhZAZGXqsY


És egy autónak meg akkor ilyen, ha mondjuk 10 millió fölött van az ára ...


És miért van alapból olyan hogyha berakja sebességbe, akkor hallani a kattanást, autób an meg semmit nem hallani ha 1-est rak az ember?


2012. jún. 7. 06:54
 1/4 anonim ***** válasza:
Azért mert amit linkeltél motort azon nem gyári a kipufogó. Ha az autódra te is rakatsz tuning kipuffot akkor annak is nagy hangja lesz. Az pedig hogy a váltó kattanását nem hallod az egyrészt azért van mert a motorokban és az autókban 2 különböző váltó van, másrészt az autóban ha ülsz akkor az a külvilág hangjait nagymértékben elszigeteli.
2012. jún. 7. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Gondolj bele, az autóban egy csomó minden tompítja a hangokat, és kb 1 méterre vagy minimum a váltótól. Motornál meg ott vagy közvetlenül felette, és csak a sisak "véd" a hangtól...
2012. jún. 7. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 smitwesson ***** válasza:

Az autómotorok általában négyzetes motorok, ami azt jelent, hogy a dugó átmérője megeggyezik a dugó löketével. A motorkerékpár motorok pedig rövid löketüek, jelentősenn pörgősebbek. Példa : Kispolák 2 henger 4 ütemü max fordulatszám 4500, max 30 le, !!!650ccm Bármilyen honda vagy yahama 600ccm 12000, igen tizenkettőezer ford fer perc. és 60 le

viszont 40e-nél már generált kell ccsinálni.

És azért van dögös hanfum ert eléggé kevés a hangtomító rajtuk. mig az autók van katalizátor meg középső dob meg hátsó dob és igyekeznek arra hogy minnél hallkabb legyen mert ugy jobb az utazási komfort. A motoron meg 100 fölött már eléggé nagy a szélzaj, ugyse fallgatsz rádiót meg CD-t, akkor meg halgass ikkább motormuzsikát. A sebesség mer azért csattan mert eléggé kevés a kuplunk nyitási szélessége mindig tapad egy picit és a laza lánc csattat. Figyeld meg egy meleg sportmotort beraknak sebibe, akko az mindig megugrik egy kicsit és lejjebb esik a fordulatszám és megfeszül a lánc fönt az aautónál eléggé nagy a pedálút nagyot nyit a kuplunk szerketet, és teljesen másképp megy át a gyomaték a kerekekkre, gondolok a diffire ahol van holtjáték, legalább két féltengelycsukló, vagy kardánkereszt, megugye féltengeny, mind mind tompítja a megugrást

2012. jún. 7. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
egy gyári kipufogós sportmotornak is olyan kicsi hangja van mint egy autonak..., az egy dolog, hogy 2-2.5-ször annyit pörög, de attól még halk... a te autódon átalakitod a kipufogót , akkor annak is lesz ilyen hangja..., az meg hogy 10 millio ft feletti autoknak van dögös hangja... hát ez nem ár függő, hanem attól függ h milyen autó, a sportosabb, vagy sport autóknak a kipufogóját gyárilag úgy hangolják, hogy kicsit hangosabb legyen és szép hanggal, de azok sem közelítik meg ennek a nyitott kipuffos gsxr-nek a hangját..., pl egy renault megane RS-nek gyárilag nagyon jo hangja van, és viszonylag hangos is, 8 milliós autó..., egy 100+ milliós rolls royce phantomnak meg aligha hallod a hangját normál körülmények között...
2012. jún. 7. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!