Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A4 2.5 V6 TDI? Vélemények?

Audi A4 2.5 V6 TDI? Vélemények?

Figyelt kérdés
Az érdekelne igazán, hogy mit érdemes tudni erről a motorról, mert vonzó számomra a nyomatékos 6 henger, és a 6 sebességes váltó. Kombi régi A4-est nézegetek, igazából elég lenne a 110lovas 1.9-es is, csak utánfutót huzkodunk nagyrészt autó pályán, és hegyes völgyes utakon és nem tudok dönteni! Megéri-e bevállalni a 2.5-öst, vagy elég az 1.9-es is?

2012. jún. 16. 17:32
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
64%
1.9 PDTDI még tuningolva is többet fog elmenni mint a 2.5 tdi.( A túlméretezés egyik mintapéldája lehetne.) Lehet szépítgetni de a 2.5 tdi v6 az az AUDI szégyene.
2015. jan. 5. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Nem olyan veszélyes ám a 2.5 TDI, ahogy lefestik sokan, csak a régebbi örökéletű Audi motorokhoz képest nem olyan tartós.
2015. jan. 6. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
100%
2.5 V6-ból csak a 163 és 180 lovasat éri meg megvenni, a 150 lovas vezérlése zűrös. Az 1.9 TDI és PDTDI motorok remek motorok, örök élet és 2 nap jól karbantartva, emellett nagyon jól tuningolhatóak is, havernak már 150.000 km óta egy 300lóra épített eredetileg 1.9 PD dolgozik a verdában, és még mindig jól bírja :)
2015. okt. 25. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 Frenk F. válasza:
77%
Sziasztok! Nekem van egy audi A6 2.5 V6 S-line autóm. Tapasztalatból mondom, ha vigyázol rá (nem pörgeted rommá) soha nem esik szét... Persze néha oda kell lépni kikormolni de ha vigyazol ra meghalalja az auto. Olajbol a castrol goldot szereti dízelből meg a shellt. Ha ez a 2 megvan akkor nincs ami megallitja ezt az autót :-D csak ajanlani tudom mindenkinek. Nagon sokat megyek vele dehat ez pont erre van kitalalva. Aki boltba akar jarni egy 2.5 ossel az bujjon el jo melyre mert azt nem szereti ha napi 10 km van belerakva. Egyebkent a fogyasztasa is nagyon jo mivel nekem ha nem tiprom megall 6.8 ba ha tiprom akkor akár a 14-15 litert is benyakalja de cserébe felejthetetlen élményt biztosít.
2016. márc. 17. 04:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim válasza:

Sziasztok.

elég régi ez a poszt de ha valaki olvassa annak nagyon orulnek.

Van egy Audi A4 2.5 V6-osom 1998-as évjaratu es az a problémàm vele hogy 2000-es fordulat utan megàll az auto es nem huz.Adagolo lett benne cserélve. Valakinek esetleg valami otlet vagy talàlkozott-e màr hasonloval.

A vàlaszokat elore is koszonom.

2016. júl. 20. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
Diagnosztikát kellene ráakasztani,mert millio oka lehet.. De valoszinüleg vészmódba kerül a motor valamelyik mért paraméter extrém mértékü tullépése miatt
2016. júl. 21. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
"Olyanok szidják általában a 2.5 TDI-t, akiknek nem volt, akiknek volt, azok nem szidják annyira, bár tény, hogy néha önteni kell bele a pénzt de amúgy megbizható, és nagyon bivaly motor." Ez egy vicc, az ilyen motor nem megbízható. Ráadásul nem is nagyon erős, túlbonyolított és mindenre érzékeny. A régi sor 5 TDI összehasonlíthatatlanul jobb, de a BMW 30d-t meg sem említem, mennyivel jobb az egész. Ha a legjobb törődést is kapja, akkor is szétkopik 250 ezer környékén, még a legfrissebb verzió is. Persze, addig minden fäsza, de azért a jó motor szerintem nem itt kezdődik! Erre mondhatjuk szerintem, hogy úgy szar, ahogy van. Ha szerencséd van, akkor kifoghatsz egy jobb példányt, de ne várj el sokat. Sajnos a VW konszernnek a 2000-es években nem igen akadt normális dízele az 1.9-en kívül, a 2.0 CR megjelenéséig, ami újra igazán tartós lett.
2017. dec. 2. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:

" de a BMW 30d-t meg sem említem, mennyivel jobb az egész."


Az ne zavarjon, hogy amikor a BMW a 30D motorokat gyártotta, nemsokára már az Audi is kijött a 3.0 TDI-vel. Na az egy olyan blokk lett, hogy mai napig gyártják kisebb változtatásokkal.

A 2.5 TDI-vel párhuzamosan tudod mi volt a BMW-nél? A 25 TDS motor. Na amellett a 2.5 TDI egy rememkmű.

És dehogy kopik szét 250 ezer km-nél, szerinted akkor miért van az összes 2.5 TDI-ben 300-500 ezer km?? Még ha cserélni is kellett tegyük fel a vezérműtengelyt, az sem olyan tragédia.

2017. dec. 2. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
Azaz 4db vezermutengelyt. Es mennyi a negy vezermutengely ara? Aztan meg ugye ott a hengerfej problemaja, meg az adagolo. A motorter meg egy kaosz. Ne ugy menjen mar el 500000km-t hogy kozbe rakoltesz 1milliot.
2017. dec. 2. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
Csak úgy megsúgom, hogy igazából az összes hathengeres BMW amúgy a legelső BMW dízelből lett továbbfejlesztve, tehát ezen az elven már több mint 30 éve szerelik őket, a mai napig. Mellesleg 97-ben jelent meg az imádott 2.5 V6, a 30d meg 98-ban (a 25d is kész volt 2000-re). A 25 TDS meg 91-ben, szóval hülyeség amit írtál, legfeljebb a régi sor 5 2.5 TDI-vel lehetne összehasonlítani.
2017. dec. 11. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!