Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen hasonló orosz autó...

Milyen hasonló orosz autó vannak mint pl az amerikai izomautók?

Figyelt kérdés
2009. júl. 10. 10:52
 1/9 anonim válasza:

Lada :)

és a tévhittel ellentétbe igen is erős gépeket lehet épiteni és massziv is a kis ladus, és nagyon jó :)

2009. júl. 10. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Én nem tudok orosz izomautókról. Az oroszoknál kicsit másmilyen az egész autóipar mint amerikában nem gondolod?
2009. júl. 10. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
82%
Ez itt elég pofás és orosz gyártmány! Csajka. [link]
2009. júl. 10. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Volga m21 A tuner nevü orosz!!! tuning cég müve egy BMW 850CSI motorja van benne 5600ccm,380Le,550Nm,400 ezer dollár. Egyébként a Ford crestline-ról mintázták.
2009. júl. 10. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Orosz autóról nem nagyon tudok, bár mostanában dívik a régi típusok egyre meredekebb átalakítása.

A szovjet időkben meg más volt a világ... Készültek nagy teljesítményű autók, de nem nevezhetőek izomautónak. A legnagyobb ilyenek a ZiSz 110-es sorozatának tagjai, illetve a ZiL-ek voltak, V8-as motorral, automata váltóval. A ZiSz-ek motorjáról nem sokat tudok, de volt "némi" közük a későbbi ZiL-ekben használtakhoz. Az első ZiL-ek V8-asa 300 lóerős volt, később, a 7,7 literes változat még ennél is erősebbnek bizonyult.

Egy számmal kisebb volt a már emlegetett GAZ-13 Csajka, ötliteres, 195 lóerős V8-assal, amelyet 1984-ben váltott fel a GAZ-14 szintén ötliteres, de már 220 lóerős motorral.

Ezek alá (vagyis eredetileg a Csajka rangjára) pozicionálták a GAZ-12 ZiM-et, amely egy hathengeres, 90 lóerős erőforrással készült, majd a Csajka megjelenése után szép csendben ki is múlt, mert nem volt rá többé szükség.

Ezen kívül pedig voltak érdekes öszvértípusok: A ZiM motorjával szerelt Pobjeda, amely állítólag megfutotta a 130-at, ezzel az ötvenes évek keleti Bugatti Veyronjává vált. Később a GAZ M-21 "púpo" Volga kapta meg a Csajka V8-asát automata váltóval, szervokormánnyal, ő lett a GAZ M-23. A későbbi GAZ-24-es is készült a Csajka V8-asával és egyes források szerint a kocka-Csajka (GAZ-14) 220 lovas erőforrását is bevetették a gaz kapitalisták ellen. Leginkább ezek hasonlítanak az izomautókra, mert ezekre igaz, hogy elfogadható méretű, de azért már szép nagy karosszériába értelmezhetetlenül nagy motort építettek - bár ezek nem a vevők szórakoztatására, sokkal inkább a KGB kiszolgálására épültek.

2009. júl. 10. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Nos a téma fura. nettel rendelkező ember beirja a keresőszavakat és lám, megpillantja pl az E-go revolt ot vagy a baltique-russo t esetleg egy ütős volgát, lada 110 et ami a WTTC ben versenyez, és csak elismerően tud nyilatkozni. Lada revolution 3 is impozáns. a kérdés maga értelmetlen.
2009. júl. 17. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
2009. júl. 17. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
2013. ápr. 25. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!